. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 30129 تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 | 04:17 ق.ظ

مژده به همشهریان جیرفتی:

فروشندگی گازوئیل ونفت سفید عاشورا واقع در کمربندی آماده ارائه خدمات به همشهریان

مژده به همشهریان جیرفتی: فروشندگی گازوئیل ونفت سفید عاشورا واقع در کمربندی عاشورای جیرفت با مدیریت وحید رضاخانی به کلیه اصناف، نانوایان، بخش کشاورزی، گلخانه داران (چاه های آب و ادوات کشاورزی) آماده خدمت رسانی می باشد.   مهندس وحید رضاخانی در بازدید رییس شرکت پخش فراورده های نفتی جیرفت و عنبراباد از جایگاه فروش […]

مژده به همشهریان جیرفتی: فروشندگی گازوئیل ونفت سفید عاشورا واقع در کمربندی عاشورای جیرفت با مدیریت وحید رضاخانی به کلیه اصناف، نانوایان، بخش کشاورزی، گلخانه داران (چاه های آب و ادوات کشاورزی) آماده خدمت رسانی می باشد.

 

مهندس وحید رضاخانی در بازدید رییس شرکت پخش فراورده های نفتی جیرفت و عنبراباد از جایگاه فروش گازوئیل و نفت سفید عاشورا به خبرنگار ما افزود: این فروشندگی عرضه سوخت خانوارهای منطقه عاشورا، شهرک انقلاب و برق، شهرک نراب، خیابان استقلال و سیلو را تحت پوشش دارد.

مدیر فروشندگی سوخت عاشورا افزود: متقاضیان برای دریافت گازوئیل ونفت سفید می توانند با شماره ۰۹۱۳۳۴۸۷۸۹۲ تماس حاصل نمایند.

 

رضاخانی تصریح کرد: فروشندگی عرضه سوخت عاشورا بر اساس اصول ایمنی و آتش نشانی و دارای تاییده از مهندسی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی می باشد.

وی بیان کرد: این جایگاه دارای تلمبه های دیجیتالی ساخت کره جنوبی با برند somo می باشد که از برترین برندهای دنیا می باشد.

مدیر فروشندگی سوخت عاشورا اظهار کرد: این فروشندگی یکی از بهترین و استانداردترین فروشندگی سوخت در استان کرمان می باشد که تمامی موارد ایمنی را شامل می باشد و همین خصوصیت باعث متمایز شدن این فروشندگی نسبت به سایر فروشندگی های سوخت منطقه شده است.

 

رضاخانی گفت: میزان سرمایه گذاری این فروشندگی هفت میلیارد ریال می باشد. وی افزود: این فروشندگی دارای سه خودروی کد دار جهت رفاه حال بیشتر مردم اماده تحویل سوخت درب منزل می باشد.

 

وی اظهار کرد: فروشندگی سوخت عاشورا به تمام کشاورزان و گلخانه داران و نانوایان منطقه اماده خدمت رسانی می باشد.

 

رییس شرکت پخش فراورده های نفتی جیرفت و عنبراباد در این بازدید گفت: فروشندگی سوخت عاشورا یکی از استاندارد ترین فروشندگی های سوخت منطقه می باشد که تمام موارد ایمنی را لحاظ کرده است. مهندس سالاری افزود: متقاضیان می توانند برای دریافت نفت سفید با شمار تماس ۹۱۳۳۴۸۷۸۹۲ تماس حاصل نمایند. وی گفت: ثبت نام کالابرگ نفت سفید از ابتدای تیرماه سال ۹۵ با همکاری اداره پست شروع شده است و تا کنون بیش از ۳۵ درصد مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در این زمینه ثبت نام کردند.

 

وی افزود: ʝ شماره ۲ برای مناطق گرمسیر و کالابرگ شماره ۳ برای منطقه سردسیر به میزان ۲۲۰ لیتر اعلام شده است.

رییس شرکت پخش فراورده های نفتی جیرفت و عنبراباد ادامه داد: این کالابرگ ها از شهریورماه سال جاری اعلام و تا پایان آبان ماه سرپرستان خانوار می توانند برای دریافت سهمیه نفت سفید خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در مجموع ۲ شهرستان جیرفت و عنبرآباد ۵۷ فروشندگی نفت سفید شهری، روستایی و عشایری خدمات ارایه می کنند.


نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =