. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 30150 تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1396 | 11:40 ق.ظ

برنامه های کمیته قرآن ستاد دهه فجر جیرفت تشریح شد

به گزارش کنارصندل و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان؛ هوشمند رئیسی در گفتگو با روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت برنامه های کمیته قرآن ستاد دهه فجر این شهرستان را تشریح کرد. وی افزود: با توجه به اینکه ۱۳ بهمن‌ماه روز قرآن نام‌گذاری شده است یک مراسم ویژه قرآنی قبل از خطبه‌های […]

به گزارش کنارصندل و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان؛ هوشمند رئیسی در گفتگو با روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت برنامه های کمیته قرآن ستاد دهه فجر این شهرستان را تشریح کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه ۱۳ بهمن‌ماه روز قرآن نام‌گذاری شده است یک مراسم ویژه قرآنی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در محل مصلی و با حضور فعالان قرآنی برگزار خواهد شد.

 

رئیسی بیان داشت: از دیگر برنامه ها می توان به برگزاری محافل و مراسم انس با قرآن از جمله: یک محفل انس با قرآن محوری در محل مسجد امام علی(ع) با حضور قاری بین‌المللی ودر روز ۱۳ بهمن اشاره کرد. همچنین برگزاری ۹ محفل انس با قرآن روستایی در روستای الله‌آباد دهقانی(۱۱ بهمن)، روستای دولت‌آباد(۱۲ بهمن)، حسین‌آباد زین‌آباد(۱۴ بهمن)، دهنو شهسوار(۱۵ بهمن)، روستای حسین‌آباد دهدار(۱۶ بهمن)، روستای ساغری(۱۷ بهمن)، روستای طوهان(۱۸ بهمن)، دهنو فتح المبین(۱۹ بهمن)، روستای کلاب صوفیان سفلا(۲۰ بهمن) و همچنین یک محفل انس با قرآن در محل امام‌زاده سلطان سید احمد(ع)شهر درب‌بهشت و یک محفل انس با قرآن در محل اداره زندان برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: یک محفل انس با قرآن هم‌زمان با نماز ظهر و عصر ویژه کارمندان و مدیران ادارات در محل نماز خانه دانشگاه علوم پزشکی(با همکاری نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه) برگزار خواهد شد. و همچنین ضمن هماهنگی با امام‌جمعه محترم شهرستان سخنران قبل از خطبه‌های ۱۳ بهمن رئیس کمیته قرآن شهرستان خواهد بود.

 

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت دیگر برنامه های این کمیته را به شرح ذیل بیان داشت و گفت: این برنامه ها شامل آذین‌بندی مؤسسات قرآنی و برگزاری جشن در این مؤسسات، حضور کلیه تشکل‌های قرآنی در مراسم غبارروبی گلزار شهدا و مهمانی لاله‌ها، برگزاری صبحگاه قرآنی با حضور قاریان برتر شهرستان و استعدادهای درخشان قرآنی و حفاظ خردسال در مدارس توسط اداره آموزش‌وپرورش، برگزاری مسابقه حفظ سوره مبارکه فجر در مدارس در مدارس توسط اداره آموزش‌وپرورش و برگزاری مسابقه حفظ و مفاهیم سوره مبارکه فجر در دانشگاه‌ها توسط نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاهها است که در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =