رئیس اداره بهزیستی جیرفت از اورژانس اجتماعی این شهرستان بازدید کرد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، محمد رضانژاد روز شنبه در این دیدار با کارکنان اورژانس اجتماعی صحبت و مسایل و مشکلات این مجموعه را بررسی کرد.

وی به کسب رتبه دوم نظارت عملکرد اورژانس اجتماعی جیرفت در استان کرمان اشاره کرد و گفت: کسب این رتبه بعد از کرمان نشان از فعالیت های خوب این مجموعه منسجم است.

 

وی افزود: کسب این رتبه برتر انتظارات را از مجموعه اورژانس اجتماعی بیشتر می کند لذا امیدواریم این پیشرفت ها ادامه داشته باشد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: افزایش کیفیت کار در مجموعه بهزیستی باید بیشتر مد نظر قرار گیرد چرا که خدمات ارائه شده در این مجموعه کاملا تخصصی است.

 

رضا نژاد خاطرنشان کرد: افزایش مطالعه، استفاده از تجربه و اعتماد بنفس باید مد نظر کارکنان قرار گیرد.
وی بیان کرد: در زمینه آسیب های اجتماعی باید با صحه صبر کار کرد تا شاهد نتیجه مطلوب باشیم.
وی به تشریح حوزه وظایف مددکار اجتماعی پرداخت و گفت: با توجه به نهادینه شدن فعالیت های مددکاران در جامعه سطح توقعات از این بخش بیشتر شده است.

 

رئیس اداره بهزیستی جیرفت در زمینه فعالیت های پژوهشی تاکید کردو گفت: تحلیل های علمی کمک های بسیار خوبی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی در این زمینه کمک می کند.
مسئول مرکز اورژانس اجتماعی جیرفت ضمن تشکر از حضور رئیس اداره بهزیستی جیرفت در این مجموعه به تشریح مسائل و مشکلات مجموعه اورژانس اجتماعی پرداخت.

 

معصومه صفوی گفت: حوزه فعالیت های اورژانس اجتماعی وسیع و از نظر خدمات کیفی می باشد که مجموعه همکاران این بخش با همدلی اهداف را به پیش می برند.