. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 30526 تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1396 | 21:01 ب.ظ

دادستان قلعه گنج:

محموله سنگین سلاح و مهمات در یک خانه باغ کشف شد

به گزارش کنارصندل و به نقل از خبرگزاری میزان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از کشف کشف محموله سنگین سلاح و مهمات یک خانه باغ در این شهرستان خبر داد. سجاد افشار منش از کشف مقادیر زیادی سلاح جنگی از جمله آر پی جی، نارنجک، انواع اسلحه از قبیل کلاشینکف وژ ۳ به […]

به گزارش کنارصندل و به نقل از خبرگزاری میزان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از کشف کشف محموله سنگین سلاح و مهمات یک خانه باغ در این شهرستان خبر داد.

سجاد افشار منش از کشف مقادیر زیادی سلاح جنگی از جمله آر پی جی، نارنجک، انواع اسلحه از قبیل کلاشینکف وژ ۳ به همراه فشنگ و بی سیم مخابراتی ازداخل یک خانه باغ در این شهرستان خبر داد.

 

وی اظهار داشت: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان محل دپوی این محموله سنگین سلاح ومهمات مورد شناسایی قرار گرفت وبا دستور قضائی ضربه به باند مذکور در دستور کار قرار گرفت.

 

این مقام قضائی تاکید کرد: با رصد شبانه روزی خوشبختانه اشرافیت اطلاعاتی خوبی در منطقه وجود دارد و دادستانی همواره از اقدامات دستگاه‌های مختلف امنیتی، اطلاعاتی وانتظامی در جهت برقراری نظم وامنیت در جامعه حمایت کرده است.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =