یادواره شهید والامقام، سردار شهید علی بینا در جبالبارز جنوبی برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: زیارت و بزرگداشت مقام والای شهدا همانند زیارت قبله مسلمانان و ائمه اطهار است.

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از پایگاه خبری پلیس ،یادواره شهید والامقام ” سردار شهید علی بینا ” با حضور خانواده معظم شهدا، رییس عقیدتی سیاسی لشکر ۴۱ ثارالله کرمان، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت، فرمانده سپاه عنبرآباد و مسئولین بخش جبالبارز جنوبی و جمعی از مردم شهید پرور روستای گز آباد حاجی آباد از توابع بخش جبالبارز جنوبی برگزار شد.

 

سرهنگ ماشاالله ملایی در این یادواره با بیان تعبیری از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )که فرمودند شهدا امام زادگان عشقند، افزود: ما امنیت امروزمان را مدیون شهدا هستیم و به استناد منابع معتبر گفت: زیارت شهدا به راستی که همانند زیارت قبله مسلمانان و زیارت حرم ائمه اطهار است.

 

وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: سردار والا مقام “شهید بینا” اسوه اخلاق، وفاداری و مظلومیت بود و همرزمانش گواه بر این ادعا هستند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان گفت: آثار حضور معنوی شهدا در زندگی ما همواره جاری است و اعتقاد قلبی و توسل به آنان موجب رسیدن به سعادت می شود و خوشا به حال خانواده شهدا که عزت شهید را به ارث خواهند برد.