درحوزه جرائم خشن ۲۷ درصد کاهش داشتیم


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، سردار رضا بنی اسد در آیین اختتامیه عملیات مشترک پاک سازی جنوب و شرق استان کرمان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: طرح یار مهربان نیاز اصلی و اساسی حوزه ماموریتی پلیس است.

وی تصری کرد: اگر بتوانیم به موضوعات فرهنگی و اجتماعی بپردازیم کار بسیار بزرگی کردیم.

بنی اسد افزود: ۷ درصد جرائم استان مربوط به جنوب شرق است و همچنین ۷۵ درصد قتل ها غیر امنیتی هستند.

وی اظهار داشت: درصورتی کار ما موفق است که تشکیل کارگاه های آموزشی در روستاها انجام شود.

بنی اسد افزود: با استفاده از مردم محلی امکان این وجود دارد که افراد مشکل زای هر حوزه را معرفی نمایند، امینیت یک نیاز همگانی است هر کسی که در هر جایگاه هی وجود دارد امنیت را تامین کند دیگر مشکل امنیتی نداریم.

بنی اسد بیان کرد: امیدوارم نیروی انتظامی در طول ایام سال ۹۶ در مناسبت های مختلف وضایف خود را به نحو احسنت انجام داده اند و بتوانند زمینه امنیت شهر را فراهم کنند، ما آمادگی لازم را برای مناسبت های پیش رو داریم تا بتوانیم امنیت لازم را اجرا کنیم.

بنی اسد عنوان کرد: ۱۴۷ تیم عملیاتی در این عملیات مشترک همکاری کردند و ما هیچ گونه حاشیه ای در این عملیات نداشتیم.

وی عنوان کرد: ۳۳۵ مورد کشف سرقت ۲۱ دستگاه خودرو سرقتی ۴۱ موتور سیکلت در این عملیات کشف شده است.

بنی اسد با بیان اینکه ۸۹ مورد درگیری عملیات با قاچاقچیان را داشتیم، اظهارداشت: در حوزه جرائم خشن ۲۷ درصد کاهش جرم داشتیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: امنیت موضوع بسیار مهمی است و باید قدر امنیتی را که داریم بدانیم.

وی با بیان اینکه در مسائل امنیت با تمام توان ایستاده ایم، گفت: شرایط عمومی جامعه ما بسیار مطلوب است و باید قدر این مهم را بدانیم.
طرح یار مهربان استمرار پیدا می کند تا بتوانیم شرایط را به گونه ای تغییر دهیم.

 

 

عملیات مشترک پاک سازی جنوب شرق کشور دستاوردهای بسیار خوبی داشت
مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان گفت: عملیات مشترک پاک سازی جنوب شرق کشور دستاوردهای بسیار خوبی برای منطقه داشته است.
ب خلیل همایی راد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بر اساس ارزیابی هایی که انجام شده وضعیت امنیتی استان کرمان و شاخص های آن سال به سال بهتر از گذشته است.

وی تصریح کرد: بخش هایی از استان کرمان که مجاور استان های مرزی هستند و تحت تاثیر بعضی از مسائل ناشی از مسائلی از جمله مواد مخدر در استان های مجاور است شورای تامین استان در سال این چنین رزمایش ها را تصویب می کند.

همایی افزود: این همایش در ۱۱ شهرستان در شرق و جنوب توط نیروی انتظامی انجام شد و دستاوردهای بسیار خوبی داشت، نیروی انتظامی سهم عمده ای را در ارتقاء امنیت در سطوح مختلف دارد.

همایی راد گفت: هرچه امنیت در شهرستان ها افزایش پیدا کند به همان میزان سرمایه گذاری و رشد توسعه اقتصادی نیز افزایش پیدا می کند.