. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 30668 تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1396 | 13:47 ب.ظ

بخشدار مرکزی جیرفت:

روستای دوبنه در بحث ورزش نمونه است/ از هیچ کوششی برای توسعه ورزش در روستاها دریغ نخواهیم کرد

به گزارش کنارصندل به نقل از لوار، فینال مسابقات والیبال جام دهه مبارک فجر در روستای دوبنه با حضور منصور نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت ،یحیی ملایی از پیشکسوتان عرصه ورزش شهرستان، محمد دلیری دهیار و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان  برگزار شد. بخشدار مرکزی جیرفت در جمع ورزشکاران این روستا ضمن تشکر و قدردانی […]

به گزارش کنارصندل به نقل از لوار، فینال مسابقات والیبال جام دهه مبارک فجر در روستای دوبنه با حضور منصور نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت ،یحیی ملایی از پیشکسوتان عرصه ورزش شهرستان، محمد دلیری دهیار و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان  برگزار شد.

بخشدار مرکزی جیرفت در جمع ورزشکاران این روستا ضمن تشکر و قدردانی از دهیار دوبنه ، جوانان و پیشکسوتانی که در عرصه ورزش تلاش می کنند، گفت: روستای دوبنه در بحث ورزش نمونه است و این شور و شوق شما جوانان بسیار باعث خرسندی است .

نعمتی ادامه داد: جوانان سرمایه های هر کشوری هستند و وقتی می بینیم در این روستا جوانان بسیاری هست که تندرست و سلامتند و توجه ویژه ای به ورزش دارند به آینده این منطقه بسیار امیدواریم.

وی تصریح کرد: ورزش و حرکات منظم بدنی علاوه بر سلامت جسم بر سلامت روحی ، روانی و اجتماعی فرد فواید زیادی دارد و در سازگاری فرد در جامعه و شخصیت فرد تاثیر می گذارد.

بخشدار مرکزی اظهار کرد: ما و همکارانمان در دهیاری ها از هیچ کوششی برای توسعه ورزش در روستاها دریغ نخواهیم کرد و جز اولویت کارهایمان است و خواهد بود.

همچنین یحیی ملایی از پیشکسوتان عرصه ورزشی شهرستان و مربی ورزش در روستای دوبنه به خبرنگار ما گفت: سالهاست که در عرصه ورزشی این روستا فعالیت دارم و ورزشکاران زیادی از این روستا ، قهرمان کشوری ، استانی و شهرستانی شدند.

ملایی تصریح کرد: اراده بسیار قوی، روحیه شاد و ورزشی جوانان روستای دوبنه، زبان زد خاص و عام است و ما نیز برای پیشرفت ورزش این روستا از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

وی افزود: بیشترین قهرمانان ورزشی در این روستا مربوط به ورزش دومیدانی و پرش است که با گذشت بیش از یک دهه هنوز بعضی از رکوردهای کشوری که ورزشکاران قهرمان این روستا کسب نموده اند کسی نتوانسته است بشکند.

این پیشکسوت ورزشی تصریح کرد: در بسیاری از مسابقات، ورزشکاران این روستا با اختلاف امتیاز بسیار بالا قهرمان می شدند، به طورمثال در ورزش پرش در یکی از مسابقات، امتیاز بر سر چند سانتی متر بود اما ورزشکار ما با اختلاف یک متر قهرمان شد.

ملایی همچنین اشاره به بعضی از مشکلات ورزشی در این روستا ، نظیر عدم وجود چمن مصنوعی ، عدم وجود سالن چند منظوره ورزشی و دیگر امکانت کرد و گفت: این روستا با جمعیتی بیش از سه هزار نفر و قهرمان بسیار زیاد، باید بیشتر مورد توجه مسئولین شهرستان قرار گیرد.

محمد دلیری دهیار روستای دوبنه نیز به خبرنگار ما گفت:  فینال مسابقات والیبال جام دهه مبارک فجر برگزار شد و تیم شهید حسن حدادی قهرمان این دوره از مسابقات گردید.

وی با تشکر ویژه از حضور و حمایت های بخشدار مرکزی جیرفت، جوانان ، پیشکسوتان و همه کسانی که در این مسابقات کمک نمودند، گفت: اگر وحدت و همدلی در بین جوانان و مسئولین باشد بسیاری از کارها به خوبی انجام می شود و جامعه ای رو به پیشرفت خواهیم داشت.

دلیری تصریح کرد: از گذشته های دور این روستا در بحث ورزش، پیشتاز و نمونه بوده است و حال نیز مسابقات بسیاری نظیر دو میدانی ، پرش، فوتسال و … در آینده ای نزدیک در این روستا برگزار می شود و این نیازمند همراهی و همدلی همه جوانان، پیشکسوتان و مسئولین عزیز است.

دهیار دوبنه افزود: قصد داریم این مسابقات را در سطح روستاهای منطقه برگزار کنیم و به پیشنهاد تعدادی از دوستان ، مسابقه والیبال بین روستای دوبنه و دریاچه انجام خواهد شد.

محمد دلیری در پایان از بخشدار مرکزی و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی جیرفت که در عمران و آبادانی این روستا تلاشی مضاعف داشتند، تشکر و قدردانی نمود.

 

تصاویر و خبر: محمدرضا براهام

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دوازده =