. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 30692 تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396 | 09:46 ق.ظ

با پیگیری دکتر پورجمالی و کمک خیرین:

تجهیز بخش آندوسکوپی بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت / تصاویر

به گزارش کنارصندل، دکتر نادر پور جمالی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یک و نیم سال گذشته که بخش آندوسکپی بیمارستان امام خمینی جیرفت راه اندازی شد، مشکل اعزام بیماران جنوب کرمان برای انجام آندوسکوپی با هزینه بالا به مرکز استان برطرف شد. وی با بیان اینکه […]

به گزارش کنارصندل، دکتر نادر پور جمالی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یک و نیم سال گذشته که بخش آندوسکپی بیمارستان امام خمینی جیرفت راه اندازی شد، مشکل اعزام بیماران جنوب کرمان برای انجام آندوسکوپی با هزینه بالا به مرکز استان برطرف شد.


وی با بیان اینکه هم اکنون این خدمت با تعرفه دولتی در بیمارستان امام خمینی جیرفت ارائه میشود، افزود: طی مدت راه اندازی این بخش بیش از ۸۵۰ آندوسکوپی انجام شده و ۵۰ مورد سرطان دستگاه گوارش شناسایی شده است که اطلاعات این بیماران در راستای انجام طرحهای تحقیقاتی و پژوهشی در معاونت تحقیقات دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد.
پور جمالی با اشاره به مشارکت یک خیر برای تجهیز بخش آندوسکوپی بیمارستان امام تصریح کرد: با توجه به نیاز به توسعه این بخش ضروری است که مسئولان بیمارستان در جهت گسترش آن به ویژه برای انجام کولونوسکوپی در بیمارستان امام اقدامات لازم انجام شود.


وی ضمن تقدیر از همکاری پرستاران خانم کاویانی و خام شاهرخی طی مدت راه اندازی این بخش خاطرنشان کرد: با رایزنی با خیری که مایل نبود نام وی فاش شود و با تآکید وی بر هزینه وجه اهدایی به بخش درمان تجهیز واحد آندوسکوپی در دستور کار قرار گرفت که در این راستا ۴۰ میلیون تومان صرف خرید یک دستگاه آندوسکوپی پیشرفته، یک اندوسکوپ شوی، یک دستگاه مانیتورینگ قلبی و ریوی پیشرفته و … هزینه شد.
رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به ایجاد فضای مناسب برای استراحت همراهان بیماران آی.سی. یو(۲) بیمارستان امام با کمک این خیر ناشناس عنوان داشت: علی رغم اقدامات انجام شده توسط مسئولان دانشگاه و همکاری فرد خیر جهت تجهیز بخش آندوسکوپی هنوز کاستی هایی مانند فضای فیزیکی مناسب، فیبر یدک آندوسکوپ، محلول ضد عفونی مناسب، پرستار ثابت در این بخش مورد نیاز است.

 

نظرات بینندگان:

  1. محمدرضا گفت:

    از شما مدیر محترم و بازدید کنندگان گرامی دعوت میکنم از وب سایت ما و قالب های حرفه ای خبری و ابزار های وردپرسی دیدن نمایید. با استفاده از پکیج پیشنهادی زیر می توانید رتبه وب سایت خود را در موتور های جستجو بالا برده و باعث جذب بیشتر بازدیدکنندگان شوید ،همچنین سایت خود را بهینه کرده و باعث افزایش سرعت و لود سایت بصورت چشم گیری شوید.

    افزونه های پیشنهادی:
    http://www.wpparsi.ir/?p=4443
    http://www.wpparsi.ir/?p=4353
    http://www.wpparsi.ir/?p=4096
    http://www.wpparsi.ir/?p=3827
    http://www.wpparsi.ir/?p=2093

    قالب های پیشنهادی:
    http://www.wpparsi.ir/?p=4411
    http://www.wpparsi.ir/?p=4239
    http://www.wpparsi.ir/?p=4088
    http://www.wpparsi.ir/?p=3749
    http://www.wpparsi.ir/?p=3693
    http://www.wpparsi.ir/?p=3520
    http://www.wpparsi.ir/?p=3388
    http://www.wpparsi.ir/?p=2970
    http://www.wpparsi.ir/?p=2818

    توجه: با خرید هر یک از محصولات وب سایت ما آخرین نسخه افزونه yoast seo premium بصورت هدیه به شما تقدیم خواهد شد که باعث بهبود سئو و رتبه شما در موتور های جستجو می گردد.
    در صورت داشتن هرگونه سفارش طراحی قالب خاص، پرسش و یا مشکل با وب سایت خود و یا نیاز به اصلاح و ارتقا و بهبود وب سایت می توانید از طریق وب سایت یا پست الکترونیک wpparsi.ir@gmail.com با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفده =