. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 30745 تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1396 | 08:08 ق.ظ

طی مراسمی:

مدیر کل امور عشایر جنوب کرمان و معاون تولیدات گیاهی سازمان کشاورزی جنوب کرمان معرفی شدند

به گزارش کنارصندل، با حضور دکتر الهی قائم مقام سازمان امور عشایر، دکتر موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و جمعی از معاونین و مدیران از خدمات دکتر احسانی نیا مدیر کل سابق عشایر جنوب تقدیر و مهندس اسلام شاهرخی به عنوان مدیرکل جدید امور عشایر جنوب کرمان معرفی گردید.   همچنین در این […]

به گزارش کنارصندل، با حضور دکتر الهی قائم مقام سازمان امور عشایر، دکتر موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و جمعی از معاونین و مدیران از خدمات دکتر احسانی نیا مدیر کل سابق عشایر جنوب تقدیر و مهندس اسلام شاهرخی به عنوان مدیرکل جدید امور عشایر جنوب کرمان معرفی گردید.

 

همچنین در این جلسه با حکم ریاست رئیس سازمان، مهندس ساردویی مدیر هماهنگی ترویج سازمان به عنوان معاونت امور تولیدات گیاهی نیز معرفی گردید.

 

در این مراسم دکتر موسوی با اشاره به خدمات ارزنده دکتر احسانی نیا در حوزه عشایر جنوب کرمان اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید و با حمایت رئیس سازمان عشایر، مدیریت امور عشایری جنوب کرمان به اداره کل ارتقا پیدا کرد .

وی افزود: منطقه جنوب کرمان مرکز مهمی در حوزه عشایری محسوب می شود که هم ییلاق و هم قشلاق و ایل های عشایری بسیار متعددی دارد.
وی افزود به دلیل اهمیت جایگاه عشایری در این منطقه یکی از معاونین باتجربه این سازمان را در جهت تصدی اداره کل امور عشایر به سازمان امور عشایر معرفی کردیم .

 

در ادامه دکتر الهی قائم مقام سازمان امور عشایر کشور ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: جمعیت عشایر کشور یک میلیون و ۲۰ هزار نفر می باشدکه با ۲۳۰ هزار خانوار ۱.۲ جمعیت کشور را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: جامعه عشایری مثل جامعه روستایی در طول زمان ها دستخوش تغییرات شده است .
وی با اشاره به اینکه جامعه عشایر نقش به ‌سزایی در تولیدات کشور دارند افزود در بخش اقتصاد مقاومتی بیشترین نقشه را عشایر و روستاییان داشتند.

دکتر الهی خاطرنشان کرد: منطقه جنوب کرمان یکی از مناطق با ظرفیت در کشور محسوب می شود که در بخش بوم گردی و صنایع دستی پتانسیل بسیار بالایی دارد که باید از این ظرفیت به نحوه مطلوب استفاده شود .

 

در پایان این مراسم با اهدا لوح از خدمات دکتر احسانی نیا و مهندس شاهرخی تقدیر به عمل آمد.

نظرات بینندگان:

  1. لاله زاری گفت:

    مبارک ومیمون است .

    تنها جایی در کشور که در دهه فجر تغییرات و عزل و نصب دارد، سازمان کشاورزی جنوب است. این هم رکورد بین المللی در بین افتخارات بین المللی این سازمان .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهار =