تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با شهدای گمنام


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل،  دکتر اسماعیل اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به همراه اساتید و کارکنان این واحد همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام این واحد دانشگاهی با آرمان‌های مقدس نظام تجدید میثاق کردند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: امروز هر چه داریم از شهدای انقلاب اسلامی است.

وی در مراسم تجدید میثاق با شهدای گمنام این واحد دانشگاهی گفت: اگر امروز جوانان به راحتی می‌توانند ادامه تحصیل بدهند و اساتید می‌توانند با اطمینان خاطر در دانشگاه‌ها تدریس کنند از برکت خون پاک شهداست.

 

دکتر اسلامی افزود: همه ما در این مکان مقدس گرد هم آمده ایم تا با شهدای عزیز یک بار دیگر تجدید پیمان ببندیم و متحد و منسجم از دستاوردهای انقلاب حفاظت کنیم.

وی بیان کرد: در چنین ایام مبارکی، معمار کبیر انقلاب با نفس گرم و مسیحیایی خود کشور را از زیر یوغ ظلم و ستم رهایی بخشید و استقلال و آزادی نصیب ملت کرد.

 

رئیس واحد جیرفت گفت: امروز کشور در سایه وحدت، همدلی و وجود پر خیر و برکت رهبر معظّم انقلاب از امنیت و اقتدار بالا و مطلوبی برخودار است که کشورهای دیگر حسرت آن را می خورند.
دکتر اسماعیل اسلامی ادامه داد: اتحاد و وحدت در همه امور باید سرلوحه کار ما در برنامه های مختلف باشد و در سایه همدلی و وحدت برای پیشبرد اهداف بلند گام های موفق تری برداریم.

 

وی پاسداشت شهداء را بر همه واجب و ضروری دانست و تأکید کرد: برای صیانت و پاسداری از آرمان های شهداء و هشت سال دفاع مقدس باید فرهنگ دفاع مقدس همانند حماسه عاشورا و کربلا به نسل های بعدی منتقل شود.