. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 30762 تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | 12:04 ب.ظ

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در بازدید از پروژه های در حال احداث این دانشگاه:

پیشرفت قابل توجه پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت/ افق خوب پیش روی حوزه بهداشت و درمان جنوب کرمان /تصاویر

به گزارش کنارصندل ، صبح امروز ، دکتر افضلی معاون توسعه و مدیریت منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به صورت سرزده از پروژه های بهداشتی و درمانی در حال احداث این دانشگاه بازدید نمود و از نزدیک روند ساخت و پیشرفت این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد. وی با اشاره به افق خوب […]

به گزارش کنارصندل ، صبح امروز ، دکتر افضلی معاون توسعه و مدیریت منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به صورت سرزده از پروژه های بهداشتی و درمانی در حال احداث این دانشگاه بازدید نمود و از نزدیک روند ساخت و پیشرفت این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به افق خوب پیش روی حوزه بهداشت و درمان جنوب کرمان گفت: امیدواریم با بهره برداری از پروژه های بیشمار در حال ساخت این دانشگاه  وتحولی که در کمیت و کیفیت خدمات پزشکی، نیروی انسانی و تجهیزات بهداشت درمان صورت گرفته است ، شاهد دستاوردهای قابل توجه در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت باشیم.

دکتر افضلی در این بازدید ها از پروژه ساختمان در حال احداث مدیریت حوادث جنوب کرمان (۱۱۵) ، پروژه ستاد مرکزی دانشگاه، کلینیک ویژه جیرفت ، ساختمان غربالگری ، اورژانس شماره ۲ ، پروژه در حال احداث ساختمان آموزش بهورزی جیرفت و مرکز خدمات جامع سلامت نارجوئیه بازدید نمود.

معاون توسعه و مدیریت منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بیان کرد: با توجه به جمعیت بیشمار و گستردگی حوزه جنوب کرمان، گامهای بسیار خوبی جهت ارتقا بهداشت و درمان این منطقه برداشته شده است، اما کافی نیست و حق مردم محروم این منطقه بیش از این است که امیدواریم با تلاش همه مسئولان، مشکلات مرتفع گردد.

 

نظرات بینندگان:

  1. یزدان گفت:

    درود بر مدیران لایق دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سیزده =