اداره امور مالیاتی در شهرستان قلعه گنج راه اندازی شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصتدل، همزمان با ایام الله دهه ی مبارک فجر اداره امور مالیاتی شهرستان قلعه گنج با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان و وحدت عیدی فرماندار شهرستان قلعه گنج راه اندازی شد.

 

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان در حاشیه ی راه اندازی این اداره بیان داشت؛ با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب تر به مودیان اداره امور مالیاتی شهرستان قلعه گنج راه اندازی شد.
در جلسه مشترکی که با حضور مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان و تعدادی از کارکنان این اداره کل و فرماندار قلعه گنج و احمدی رئیس اداره اموزش و پرورش و معاون شهرداری قلعه گنج در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد فرماندار قلعه گنج در خصوص قابلیتهای این شهرستان گزارشی ارائه نمود.

وحدت عیدی گفت : طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی برای اولین بار در شهرستان قلعه گنج در چارچوب تفاهم نامه بین بنیاد مستضعفان و استانداری کرمان اجرایی شد.

وی فعالیتهای اقتصادی منطقه را رو به رشد دانست و افزود شهرستان قلعه گنج در چارچوب مثلث توسعه اقتصادی و وجود بسترهای مناسب سرمایه گذاری در حال جذب سرمایه گذار میباشد که این امر باعث بالا رفتن درآمدهای منطقه می شود.
فرماندار قلعه گنج به مذاکرات انجام شده با سرمایه گذاران برای احداث واحدهای تولیدی،صنعتی در منطقه اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود این واحدهای صنعتی و به جهت خدمت رسانی به سرمایه گذاران و مردم محروم منطقه با پیگیری های انجام شده اداره امور مالیاتی شهرستان قلعه گنج راه اندازی شد.

در ادامه مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان اقدامات انجام شده در خصوص ایجاد واحد مالیاتی در شهرستان قلعه گنج را بر شمرد و افزود : در چارت سازمانی جدید برای این شهرستان واحد مالیاتی در نظر گرفته شده است.

سلمانی هدف از تشکیل این واحد مالیاتی را خدمت رسانی به مردم ذکر کرد و وجود واحدهای تولیدی، صنعتی و درآمدهای وصولی از محل مالیات بر ارزش افزوده را یکی از عوامل موثر در توسعه و شکوفایی شهرستان قلعه گنج دانست .

وی گفت: جهت رفاه حال مردم و تسهیل و تسریع در امور مودیان مالیاتی در نظر است تا نیرویی فعال برای واحد مالیاتی این شهرستان اختصاص یابد .
مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان در پایان عنوان کرد که اداره کل سعی خود را جهت ارتقاء بیشتر واحد مالیاتی شهرستان قلعه گنج به کار می بندد.

 

شهرستان قلعه گنج در ۴۵۰کیلومتری از مرکز استان قرار گرفته که در و از دوازده سال قبل به شهرستان ارتقا یافت و ۷۵هزار نفر جمعیت دارد و داری دو بخش چاه دادخدا و بخش مرکزی است.

گزارش: ادیب حیدری