هجمه غیرمنصفانه به اداره برق شهرستان عنبرآباد، شایسته نیست / عمرانی پور


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

نامه وارده:

با سلام، به اطلاع می رساند هجمه غیر منصفانه و ناآگاهانه به مسئولین و سایر خدمتگزاران به مردم شریف عنبرآباد کار شایسته ای نیست و باعث تخریب و تضعیف مدیران کارآمد میگردد که دیگر با آن توان اول نتوانند کار خود را ادامه دهند ، به طور مثال چند روز پیش، از آغاز به کار تعریض خیابان از میدان شاهد تا چهارراه خواجویی مطلب و تصویر گذاشته شده بود که همگی تشکر داریم از شهردار محترم، ولی بعضی اعضای گروه سریع نوشتند که چرا عکس کارگران گذاشته نشده و در تصاویر همه از مهندس میرزایی عکس گرفته شده ، این چه تفسیری است که ما داریم و چرا اینقدر بذر تخریب و حمله به مسئولین را بعضی ها در سر دارند ؟؟؟؟
واقعا چرا در اکثر گروه های سیاسی و اجتماعی خبری شهرستان همه اش به فکر حمله و تخریب هستید ؟

در ده روز اخیر حملات تندی به مدیریت محترم برق عنبرآباد جناب مهندس شادجو و کلیه پرسنل زحمتکش برق عنبرآباد وارد شد ، حتی بعضی ها کار را تا جایی پیش بردند که به تلفن گویای اتفاقات برق هم اعتراض کردند که چرا گویاست ؟ که در جای خود پاسخ در کانال تلگرامی داده شد.

آیا میدانید که محاسبه بهای برق مصرفی با تصویب هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی بوده و تغییر و.حذف هر قانون روال سخت و پیچیده خود را دارد و تنها با درخواست حداکثر نمایندگان در مجلس و تصویب آن است که بتوان آن را تغییر داد و دست مدیران شهرستان و استان در آن دخیل نیست و مدیریت های شهرستان حکم مجری قانون را دارند ؟
آیا میدانید که پرداخت های بهای مصرف برق به خزانه دولت واریز و این درآمد همچون مالیات ها و فروش نفت از راه های کسب درآمد دولت برای خدمات خود در کشور است ؟

آیا میدانید صدور فیش های برق با نرخ های مصوب دولت و وزارت نیرو بوده و نحوه ان بر اساس میزان مصرف شماست ؟

آیا هیچ وقت به فرمول و جداول نحوه محاسبه در روی فیش برق و اطلاعیه های مکرر نوشتاری و تصویری محاسبه برق و تعرفه های آن و راه های کاهش مصرف و رعایت الگوی مصرف برق در رسانه ها توجه کرده اید ؟

آیا هیچ فکر کرده اید مصرف بی رویه و غیر لازم برق و سایر خدمات حرام و از گناهان کبیره هست ؟؟؟
آیا هیچ وقت کلاه خود را قاضی کرده اید و خودتان را جای کارگران و کارمندان برق قرار داده اید که هر روز با هزاران فحش و دشنام روبرو هستند و بارها مورد ضرب و شتم متخلفان و سارقان برق قرار گرفته اند ولی با متانت و وجدان کاری همچنان به خدمت خود شرافتمندانه ادامه میدهند ؟

آیا هیچ وقت از نزدیک از وضعیت زندگی و درآمد کارمندان برق که همسطح اکثر مردم و خیلی ها در سطح فقر زندگی میکنند اطلاع دارید ؟ ؟ ولی همیشه مردم فکر میکنند که پول واریزی آنان به حساب برق عنبرآباد میرود و آنان زندگی و درآمد نجومی دارند .
آیا وجدانا فکر کرده اید که وضعیت درآمد و ناتوانی خیلی ها از پرداخت فیش های برق مربوط به پرسنل برق نیست پس چرا به آنان توهین میکنید و ناسزا میگویید .
آیا هیچ وقت تلاش کرده اید که در مصرف برق صرفه جویی کنید و راه کارهای مدیریت مصرف را انجام دهید ؟

آیا میدانید مدیریت برق علاوه بر برنامه های متعدد از طریق صدا و سیمای استان و ملی برنامه مدیریت مصرف و کاهش پیک را در مدارس ، پرسنل نظامی ، پایگاه های بسیج ادارات برای توجیه پرسنل ادارات ، جشن های مدیریت مصرف همگانی ، پرداخت جوایز به مشترکین خوش حساب و مشترکین با رعایت الگوی مصرف ، ارسال بروشورهای متعدد برای کاسبین تجاری ، ادارات و مردم ، تشویقات و حذف بهای برق مصرفی چاه های برقی کشاورزی در تابستان را دارد و همه ساله ان را افزایش میدهد .
…. و انواع خدمات دیگر

– آیا میدانید مدیریت برق عنبرآباد در سال جاری بالغ بر هشت میلیارد تومان در راستای کاهش تلفات و افت ولتاژ تنها در سطح شهر عنبرآباد هزینه کرده است .
آیا میدانید ۱۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف کل شهر مردهک تعویض و چندین ترانس برق دراین شهر نصب گردیده است.
آیا میدانید حدود ۵۰ ترانس برق در سال جاری فقط در شهر عنبرآباد نصب شده است ؟؟؟
آیا میدانید به میزان ۱۳ کیلومتر خط فشار متوسط و ده فیدر خروجی در سال جاری به بهره برداری رسیده است و روستاهای تل شیراز ، دهقان پور ، کنارصندل ، حسین اباد دهدار ، میانده ، گرم سالار رضا شبکه فشار ضعیف آنان تعویض گردیده است .
آیا میدانید از لحاظ ریالی و شبکه ای در سال جاری بیش از سال های تشکیل برق عنبرآباد تاکنون هزینه و خدمات دهی شده است ؟

آیا میدانید تصویر قبض برقی که در همین کانال گذاشته شده بود با مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان از مشترکی بوده است که بالغ بر شش سال برق دزدی همراه با کنتور داشته است و بعد از شش سال عوض پرداخت خسارتش به دولت و نظام جمهوری اسلامی ایشان شاکی شده و با این کار برای خود حق طلبی داشته و برق عنبر آباد را مقصر میداند ؟؟؟ شما دوست دارید قانون با یک دزد برق و سایر دزدان چگونه رفتاری کند و بعد از شش سال اخطار و قطع مکرر برق ایشان چه برخوردی با او خواهید کرد ؟

خلاصه میکنم بیایید منصف باشید و آگاهانه به مسئله نگاه کنید و تا اطلاعی از یک مسئله پیدا نکنیم ، در آن نظر دهی و قضاوت نکنیم و موجبات تخریب مدیران و خادمان خود را ایجاد نکنیم که بخدا در فردای قیامت همه این موارد در صورت نگرفتن رضایت قابل گذشت نبوده و مورد عذاب خواهد شد .

در اینجا از کلیه پرسنل زحمتکش مدیریت برق عنبرآباد تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم همه همکاران اینجانب با سعه صدر و متانت در این ایام و سایر دوران خدمت خود موجبات خدمت صادقانه به مردم را سرمنشأ کاری خود قرار داده و با توجه به خدمت و سختی های فراوانی که می کشند ولی از لحاظ مالی در تنگنا هستند و از لحاظ اجتماعی همیشه مورد هجمه و نارضایتی بوده اند ، شاکر بوده و اجر خود را از خداوند در مرحله اول طلب کنند و در مرحله دوم بعد از احساس رضایتی که خیلی از مشترکین قدردان و خوش حساب در ما بوجود می آورند میتوان قوت قلب و انرژی گرفت تا به کارمان اهمیت دهیم و خادم مردم باشیم .
امیدوارم با توجه به خطرات و ریسک های فراوانی که در این صنعت وجود دارد همیشه سالم و تندرست باشید .
عمرانی پور