. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 31044 تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | 11:12 ق.ظ

بخشدار مرکزی جیرفت:

نظارت دقیق دهیاران در ایام نوروز /عملکرد دهیاران این بخش در سال ۹۶ رضایت بخش بوده است

  به گزارش لوار جنوب، منصور نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت از آمادگی دهیاران این بخش جهت استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: به دهیاران تاکید نموده ایم خدمت‌رسانی در ایام عید نوروز به مردم افزایش یابد. منصور نعمتی به خبرنگار ما گفت: با مدیریت و تلاش فراوان دهیاران ، شوراهای اسلامی و همکارانمان […]

 

به گزارش لوار جنوب، منصور نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت از آمادگی دهیاران این بخش جهت استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: به دهیاران تاکید نموده ایم خدمت‌رسانی در ایام عید نوروز به مردم افزایش یابد.
منصور نعمتی به خبرنگار ما گفت: با مدیریت و تلاش فراوان دهیاران ، شوراهای اسلامی و همکارانمان در بخشداری ،کارهای خوب و رضایت بخشی در سطح روستاها صورت گرفته است و عملکرد دهیاران این بخش در سال ۹۶ رضایت بخش بوده است و جای قدردانی دارد.
نعمتی عنوان کرد: دهیاران به عنوان نماینده عالی دولت در روستاها ، باید تمام امور روستا را زیر نظر داشته باشند و نظارت کنند.
وی ادامه داد: دهیاران گرامی این بخش با توجه به ایام نوروز و حضور میهمانان نوروزی در روستا ، حداکثر همکاری را با میهمانان داشته باشند و مکان هایی را برای اسکان آنان در نظر گیرند.
وی افزود: بوم‌گردی هم از مسائلی است که می‌تواند در ایام نوروز مورد توجه باشد و می‌توان روستائیان را به استفاده از این خانه‌ها و پخت غذاهای محلی در ایام نوروز سوق داد.
بخشدار مرکزی جیرفت از نظارت بر نانوایی ها، سوپرمارکت ها، مکان های عمومی ،نظارت بر کرایه های خودروهای شخصی و… گفت و افزود: دهیاران با هماهنگی شوراها، جلوی تخلفات احتمالی در روستا را گرفته و هرگونه تخلف را به کشیک هایی که در این اداره خواهیم داشت گزارش نمایند تا برخورد شود.
نعمتی تصریح کرد: چند اتفاق همیشه در تعطیلات نوروز رخ می دهد و آن تصرف اراضی دولتی ، ساخت و ساز غیرمجاز و تصرف حرائم عمومی است ، که می طلبد با نظارت دقیق دهیاران جلوی این بی قانونی ها و تصرفات گرفته شود.
وی همچنین در مورد توزیع نهال های فاقد گواهی سلامت گفت: به هیچ عنوان نهالی که فاقد گواهی سلامت باشد نباید توزیع و کاشته شود.
وی با بیان اینکه نظافت و پاکیزگی روستاها در اولویت قرار دارد گفت: در اول همه روستاها یک بنر خوش آمد گویی به میهمانان نوروزی نصب و همچنین شماره تلفن دهیار جهت هرگونه همکاری و راهنمایی درج میگردد.
بخشدار مرکزی جیرفت در پایان با آرزوی سالی پر از خیر و برکت و سلامتی، از مردم منطقه خواست: در سفرهای خود حداکثر رعایت در رانندگی را داشته باشند که خدای نکرده شادی آنها به غم تبدیل نشود

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =