. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 31034 تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | 09:06 ق.ظ

با ورود مدعی العموم، مطالبات معوق کارگران شهرداری جیرفت ظرف مدت ۷۲ساعت پرداخت می شود

به گزارش کنارصندل، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم و حامی منافع مردم به موضوع رسیدگی به مطالبات معوق کارگران شهرداری جیرفت ورود کرده است.     سلامی در حاشیه جلسه ای که با حضور سه تن از نمایندگاه کارگران شهرداری و اعضای شورای شهر جیرفت برگزار […]

به گزارش کنارصندل، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم و حامی منافع مردم به موضوع رسیدگی به مطالبات معوق کارگران شهرداری جیرفت ورود کرده است.

 

 

سلامی در حاشیه جلسه ای که با حضور سه تن از نمایندگاه کارگران شهرداری و اعضای شورای شهر جیرفت برگزار گردید اظهار داشت: مقرر گردید تمامی مطالبات معوق کارگران شهرداری جیرفت ظرف مدت ۷۲ساعت آینده پرداخت شود.

وی یادآور شد: جز با مجاهدت و اهتمام کارگران این کشور دستیابی به اقتصاد مقاومتی که هموراه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای (مدظل العالی) است محقق نخواهد شد. لذا می طلبد مسئولان توجه بیشتری به این قشر زحمتکش داشته باشند.

سلامی افزود: نیروی انسانی هر جامعه‌ای مهمترین سرمایه آن کشور محسوب می‌شود و نقش مهمی در توسعه پایدار دارند.

 

وی ادامه داد: در این میان کارگران به عنوان نیروهای محرکه چرخه اقتصاد، نقش برجسته و ویژه‌ای در این عرصه دارند و این طبقه پیش نیاز توسعه هر جامعه محسوب می‌شود و در واقع عامل کلیدی در چرخ توسعه هر جامعه‌ای می باشند.

 

دادستان جیرفت بیان کرد:کارگران همدوش سایر اقشار و طبقات در سایه رهبری داهیانه بنیانگذار و معمار انقلاب اسلامی در به ثمر رسیدن انقلاب نقش خود را بخوبی ایفا نمودند
این مقام قضائی تصریح کرد:یکی از وظایف مهم دادستانی بحث پیشگیری از وقوع جرم است که مورد تاکید جدی می باشد.

شایان ذکر است دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت شامگاه گذشته دوشنبه هفتم اسفندماه با حضور در جمع کارگران شهرداری از نزدیک به مشکلات کارگران زحمت کش شهرداری رسیدگی نمود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 1 =