مسائل و مشکلات مردم در پروژه احداث بزرگراه جیرفت –میانچیل بررسی شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، حسین سلامی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت به همراه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرفت و بخشدار مرکزی از پروژه احداث بزرگ راه جیرفت به تپه های گردشگری کنارصندل بازدید بعمل آورد.

 

سلامی در حاشیه این بازدید ضمن رسیدگی به مشکلات پیش روی این پروژه اظهار داشت: در این بازدید با معارضینی که باعث توقف پروژه شده بودند صحبت و رایزنی بعمل آمد و اجرای و تکمیل پروژه از سر گرفته شد.

 

این مقام قضائی بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات مهم در زمینه جذب گردشگر ایجاد زیرساخت های لازم در این حوزه است که تکمیل این پروژه می تواند کمک شایانی به رونق اقتصادی منطقه نماید.

 

وی یادآور شد: با توجه به پیوستگی و تعداد روستاهای و جمعیت بالای ساکنین در این منطقه ، اجرا و اتمام این بزرگراه، مهمترین عامل توسعه و عمران و آبادانی حوزه میانچیل می باشد.

 

سلامی دادستان جیرفت در پایان ضمن تشکر از مردم به لحاظ همکاری در جهت پیشرفت وتکمیل پروژه گفت: مردم هموراه دین خود را به نظام اداء کردند و ولی نعمت مسئولین می باشند لذا می طلبد مسئولان نیز با تمام توان خدمت رسانی به مردم شریف را ادامه دهند.

شایان ذکر است در این بازدید جمعی از اهالی روستاهای در مسیر پروژه مسائل ومشکلاتشان را با دادستان جیرفت در میان گذاشتند.