دادستان جیرفت خبر داد: اختلافات خانوادگی فاجعه آفرید/ قتل دو خواهر بر اثر ضربات چاقو


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری قاتل دو خانم جوان ظرف مدت ۳۰دقیقه پس از وقوع حادثه خبر داد و گفت:علت و انگیزه اصلی قتل ،اختلافات خانوادگی بوده است

 

سلامی اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه عصر امروز دو خواهر در در روبروی یک خیاطی در خیابان ابوذر شمالی این شهر با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیدند .

وی افزود : پس از اطلاع از وقوع قتل بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب جیرفت به محل حادثه اعزام و دستورات ل قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری قاتل صادر شد .

دادستان جیرفت در ادامه اعلام کرد : قاتل که همسر یکی از مقتول ها بوده نیم ساعت پس از وقوع قتل با هوشیاری ماموران امنیتی و انتظامی شناسایی و دستگیر شده ودر بازجویی های اولیه به قتل اعتراف کرده است .

 

سلامی دادستان جیرفت گفت: قاتل متولد۶۳ با ضربات کارد آشپزخانه مقتولان را به قتل رسانده در بازجویی اولیه به قتل اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.

دادستان جیرفت عنوان کرد: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب جیرفت ادامه دارد