استاندار محترم عنایت ویژه ای به جنوب کرمان داشته باشد و این مناطق را با مناطق صاحب طلای سبز مقایسه ننماید


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان ضمن توصیه مردم به رعایت تقوای الهی گفت: اگر به توفیق الهى بتوانیم در عمل فردى، در عمل جمعى، در کار سیاسى، در کار اجتماعى، رعایت تقواى الهى را بکنیم، همه‌ى خیرات و همه‌ى الطاف الهى شامل حال ما خواهد شد.

 

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی (ره) ابراز داشت: پیامبر اسلام(س) با تعالیم بر گرفته از قرآن، کم کم توانستند در جامعه آنروز عرب که مقام والای زن و وظایفش از بین رفته بود را جا بیندازند.

 

ایشان ابراز داشت: امروز با تشکیل گروه های فمینیستی به ظاهر مدافع حقوق زنان و با توطئه آزادى زنان می خواهد مقام زن از تربیت فرزند را به انحطاط بکشانند و اینطور خانواده ها و جوامع اسلامی را از بین ببرد.

حجت الاسلام فضیلتی نیا با برشمردن مؤلفه‏ های پیشرفت در کلام مقام معظم رهبری همچون؛ تعهد دینی و انقلابی در کنار تلاشهای علمی، اهتمام جدی به آرمانهای دینی و الهی انقلاب، ثبات و ایستادگی در راه دین و انقلاب، حضور جهادی در عرصه‏ های گوناگون کشور گفت: امروز اگر دشمن به لنگرگاه‏های اقتدار نظام من جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله همه جانبه نموده؛ مؤلفه ‏های پیشرفت و تلاشهای شبانه‏ روزی جوانان انقلابی در عرصه های امنیتی و هوا و فضا را مشاهده نموده است و از آن می ترسد.

 

وی بیان داشت: یکى از راهبردهاى اصلى دشمنان نظام اسلامى در عرصه جنگ نرم ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامى است که محصول آن کاهش امید مردم به قابلیتها و کارآمدى نظام دینى است که باید مسولین به این حیله دشمن واقف و آگاه باشند.

وی نشانه‏ های نابودى رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده‏ را بر شمرد و گفت: تبعیض قومى و طبقاتى‏، چالشهای مذهبى، مهاجرت معکوس‏،  فساد داخلى‏ و تقویت قدرت محور مقاومت از مولفه های نابودی قریب الوقوع صهیونیست ها است.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا با طرح این سوال که چرا غربی ها در مورد ایران جار و جنجال به ‏راه انداخته ‏اند گفت: آمریکا برای جبران آبروریزى خودش در منطقه خاورمیانه به ‏دنبال معرفى ایران به ‏عنوان عامل ناامن ‏سازی منطقه و بدنام کردن آن است.

 

ایشان با اشاره به سالروز تأسیس کانونهاى فرهنگى هنرى مساجد کشور گفت: نهاد مسجد به ‏دلیل برخوردارى از پشتوانه مردمى در تأسیس، اداره و بهره‏ بردارى و عدم وابستگى به بودجه نهادهاى دولتى، از زمینه بسیار مناسبى براى فعالیت‏هاى مختلف برخوردار است.

 

وی همچنین با اشاره به ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینى(ره) مبنى بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامى گفت: این نهاد انقلابی طى ۳۸ سال فعالیت خود، ضمن زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان انقلاب اسلامى و تجلیل و تکریم از خانواده ‏هاى آنان، تاکنون در پى حفظ و ترویج فرهنگ شهادت نیز موفق بوده است.

 

 

امام جمعه موقت عنبرآباد در خصوص حل مشکلات اقتصادی منطقه جنوب کرمان از استاندار محترم درخواست توجه کرد و گفت: گاهی در تقسیم بودجه ها بی عدالتی صورت می گیرد و مردم جنوب استان به خاطر اقتصاد ضعیف و خشکسالی های چند ساله رنج زیادی را متحمل می شوند که جا دارد استاندار محترم عنایت ویژه ای داشته باشند و این مناطق را با مناطق صاحب طلای سبز مقایسه ننماید.

وی با تقدیر از عملکرد شورای شهر و شهردار عنبرآباد گفت: امیدواریم این تلاشها که برای آبادانی شهر که شروع شده دائمی باشد و شورای محترم شهر نسبت به جریان تبصره ۳ روی  قبوض آب که به نفع مردم اول حذف شد ولی مجدد برگشته باید تجدید نظر بنمایند.

حجت الاسلام فضیلتی نیا همچنین در باره قبوض برق و مشکل قانون محاسبه قبوض در فصل زمستان در جنوب کرمان گفت: بنا بر پیگیری و خبر رئیس دفتر نماینده محترم مردم در مجلس که واقعا پیگیر مسئله هستند، بزودی هیاتی حقیقت یاب برای حل این مشکل به عنبرآباد سفر می کنند لذا ما از نماینده محترم درخواست تلاش مجدانه برای احقاق حق مردم عزیزمان می کنیم.

 

در پایان نماز جمعه، به مناسبت هفته درختکاری با حضور امام جمعه موقت، روحانیون، مردم و مسولین سه اصله نهال در حسینیه مسجد جامع غرس شد.