. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 31379 تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1396 | 20:06 ب.ظ

در آخرین پنجشنبه سال۹۶:

یادواره ۴۲ شهید نیروی انتظامی در جیرفت برگزار شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل، عصر امروز پنجشنبه در آخرین روزهای پایانی سال، یادواره ۴۲ شهید سرافراز نیروی انتظامی شهرستان جیرفت همراه با گلباران قبور مطهر شهدا با حضور خانواده معظم شهدا، پرسنل انتظامی شهرستان، مردم و مسئولین برگزار شد.   این مراسم از ساعت ۱۶ امروز در محل گلزار مطهر شهدای جیرفت برگزار و در ابتدای […]

به گزارش کنارصندل، عصر امروز پنجشنبه در آخرین روزهای پایانی سال، یادواره ۴۲ شهید سرافراز نیروی انتظامی شهرستان جیرفت همراه با گلباران قبور مطهر شهدا با حضور خانواده معظم شهدا، پرسنل انتظامی شهرستان، مردم و مسئولین برگزار شد.

 

این مراسم از ساعت ۱۶ امروز در محل گلزار مطهر شهدای جیرفت برگزار و در ابتدای برنامه، پرسنل انتظامی شهرستان با اهداء شاخه گل و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

 

در این مراسم رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت ضمن تقدیر و تشکر و عرض خیر مقدم به حضار،بویژه خانواده های معظم شهدا، امنیت امروزی نظام اسلامی را مرهون خون شهیدان برشمرد و پیروی از راه شهیدان را وظیفه همگان دانست.

 

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت ولایت پذیری را از خصوصیات بارز شهیدان دانست و افزود: شهیدان با اهداء خون پاک خود به ما آموختند اطاعت پذیری عملی از ولایت رمز پیروزی و سربلندی اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: به استناد آیات قرآن شهیدان شاهد و ناظر براعمال ما هستند و در قیامت نیز از مقام شفاعت برخوردارند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =