. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 31422 تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1397 | 08:31 ق.ظ

رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان جیرفت و عنبرآباد:

روزانه ۴۷۰ هزار لیتر بنزین در جیرفت و عنبرآباد توزیع شده است

به گزارش کنارصندل، احمد سالاری فر رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان جیرفت و عنبرآباد گفت: بطور میانگین از ابتدای ایام نوروز سال جدید روزانه ۴۷۰ هزار لیتر بنزین در مجاری عرضه سوخت جیرفت و عنبرآباد توزیع شده است سالاری فر در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک سال جدید افزود: از […]

به گزارش کنارصندل، احمد سالاری فر رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان جیرفت و عنبرآباد گفت: بطور میانگین از ابتدای ایام نوروز سال جدید روزانه ۴۷۰ هزار لیتر بنزین در مجاری عرضه سوخت جیرفت و عنبرآباد توزیع شده است

سالاری فر در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک سال جدید افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲ میلیون و ۸۲۰ هزار لیتر بنزین و یک میلیون لیتر گازوئیل در مجاری عرضه سوخت جیرفت و عنبرآباد توزیع شد.

وی ادامه داد: با توجه به جاذبه های تروریستی و آب و هوای یلاقی این منطقه شاهد توزیع روزانه ۴۷۰ هزار لیتر فرآورده بنزین در جیرفت و عنبرآباد هستیم که این مقدار در سطح استان کرمان بعد از نواحی کرمان، رفسنجان و سیرجان بیشترین مقدار توزیع در استان می باشد.

 

رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان جیرفت و عنبرآباد بیان کرد: کلیه مجاری عرضه سوخت سطح جیرفت جهت سرویس دهی مطلوب به مسافرین نورزی دارای شاخص های ممتاز ارزیابی طرح درجه بندی شرکت نفت می باشد.

وی با بیان اینکه ۲۳ جایگاه عرصه سوخت در جیرفت و عنبرآباد آماده سوخت رسانی به میهمانان نوروزی هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۳مجتمع خدمات رفاهی در مسیر ترانزیتی جیرفت به بندرعباس با تمامی امکانات به میهمانان نوروزی خدمت رسانی می کنند.

 

سالاری به بازدید روزانه از مجاری عرضه سوخت در زمینه خدمت رسانی بهتر به میهمانان نوروزی اشاره و اظهار کرد: موجودی مخازن جهت خدمات رسانی به مسافرین بصورت حداکثری می باشد و وضعیت نظافت سرویس های بهداشتی و نماز خانه
جایگاه های عرضه سوخت مطلوب است.

وی همچنین به بازدید خبرنگاران از وضعیت کنترل کمی تلمبه های بنزین مجاری عرضه سوخت در جیرفت اشاره کرد و گفت: در این بازدید هشت جایگاه عرضه سوخت شهر جیرفت تست کمی شدند و مشخص شد، نازل های این مجاری عرضه سوخت هیچ گونه مشکلی ندارد.

 

رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان جیرفت و عنبرآباد اظهار کرد: رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه کم فروشی نازل بنزین توسط ناحیه جیرفت با حضور شاکی پیگیری می شود.
سالاری افزود: تا کنون هیچ موردی در زمینه کم فروشی نازل های عرضه سوخت مشاهده نشده است.

نفت

نظرات بینندگان:

  1. رضا گفت:

    درود بر مهندس سالاری فر خداقوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 17 =