. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 31425 تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1397 | 10:10 ق.ظ

جشن عیدانه دوساری با حضور چندهزار نفری مردم برگزار شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل، به همت شهرداری دوساری عصر روز گذشته دهم فروردین، جشن بزرگ عیدانه دوساری، با حضور رضا ایرانمنش از هنرمندان سینمای ایران و موفق ترین گروه تئاتر عنبرآباد، یاسین شهریاری خواننده محبوب نسل جوان و برنامه هایی شاد و مفرح همراه با نورافشانی و همزمان با سفر گردشگران نوروزی به شهر دوساری برگزار […]

به گزارش کنارصندل، به همت شهرداری دوساری عصر روز گذشته دهم فروردین، جشن بزرگ عیدانه دوساری، با حضور رضا ایرانمنش از هنرمندان سینمای ایران و موفق ترین گروه تئاتر عنبرآباد، یاسین شهریاری خواننده محبوب نسل جوان و برنامه هایی شاد و مفرح همراه با نورافشانی و همزمان با سفر گردشگران نوروزی به شهر دوساری برگزار شد.

 

این جشن بزرگ همچون سال گذشته با حضور بی نظیر و چند هزار نفری مردم در تفرجگاه و منطقه گردشگری بُندری دوساری برگزار شد.

 

نادر ملایی فرماندار عنبرآباد در این جشن گفت: از زمان مسؤلیتم دو مقوله “اقتصاد و فرهنگ” جزو اولیتهای من بوده و همواره اعتقاد دارم که باید نشاط اجتماعی در جامعه رواج پیدا کند.

 

مجید داوری شهردار دوساری ضمن تشکر از مسؤلین، اعضای شورای اسلامی شهر دوساری و مردم گفت: همه تلاش همکارانم در مجموعه شهرداری این بود که فضایی شایسته برای مهمانان نوروزی ایجاد کنیم.

وی ضمن اشاره به نجابت و مهمان نوازی مردم دوساری افزود: با توجه به اینکه دوساری شهر پایلوت گردشگری معرفی شده در آینده شاهد توسعه و گسترش این منطقه خواهیم بود.

تصاویر

نظرات بینندگان:

  1. خ.افتابی گفت:

    سلام ما هم بودیم اونجا….همه چی عالی بود…..تشکر فراوان از همه دست اندرکاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هشت =