شهردار جیرفت با برنامه کار می کند / مهم رضایت مردم از شهردار است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

بی شک شهر جیرفت که سالها مورد بی توجهی مسوولان در زمینه های مختلفی از جمله آسفالت خیابانها، توسعه فضاهای سبز و پارک ها و…قرار گرفته بود، کارهای عقب افتاده و انجام نشده بسیاری دارد.

اما شورای پنجم شهر جیرفت با انتخاب مهندس حسین زاده گام بزرگی را در جهت رفع نواقص و جبران کاستی ها و عقب ماندگی ها برداشت.
مهندس حسین زاده، با شناخت کافی از مشکلات شهر و رصد نیازها، اقدام به اولویت بندی در شروع فعالیت خود نمود.

وی با اصلاح و ساماندهی ورودی های شهر از میدان سرجاز تا میدان کشت و صنعت، همچنین از میدان سرجاز تا سه راه اداره راه، اهداف خود در انجام اقدامات زیربنایی و رفع نواقص و کمبودها را نشان داد.

 

شهردار حسین زاده با بسیج نمودن نیروهای شهرداری همزمان با ساماندهی ورودی شهر، از یک سو با توجه به نزدیکی به نوروز ۹۷ آمادگی شهر در برپایی جشنهای نوروزی را در برنامه کاری قرار داد و از سوی دیگر با توجه به نیاز شهروندان به داشتن شهری زیبا، نصب چراغ های رنگی مخفی در میادین و بلوارهای شهر را نیز اجرا نمود.

شهردار جیرفت که در روزهای پایانی سال ۹۶ با بیان اینکه شان مردم جیرفت داشتن بهترین ها است، آسفالت خیابانها در محله هایی از شهر را آغاز نمود؛ که هیچ گاه این محله ها مورد توجه شهرداران نبوده است.

 

وی حرکت عظیم آسفالت خیابان ها را با هدف گذاری سال۹۷ به عنوان سال نهضت آسفالت در جیرفت در حالی آغاز نمود که هر روز با درخواستهای بیشماری از سوی شهروندان برای آسفالت خیابانهای شهر مواجه می شد.

وی در همین مدت کوتاه، آسفالت بلوار دقیانوس، خیابان مسجد ابولفضل رهجرد، خیابان سازمان جهاد تا ایستگاه کهنوج، بلوار جماران، دو لاین بلوار منتهی به میدان سرجاز، زیر سازی بلوار هلیل، زیر سازی خیابان مهران، زیر سازی خیابان شهرک حسین آباد و… را انجام داده است.

اکنون شهردار حسین زاده با عملکردی که در روند پر شتاب توسعه شهر و اصلاح زیرساختهای شهری در پیش گرفته است شاهد همراهی مردم و رضایت آنان از عملکرد خود، چه در برگزاری بی نظیر جشن های نوروز و چه در بعد تحولی که در آسفالت نمودن ایجاد نمود؛ می باشد.

با این عملکرد چشمگیر و بی سابقه در این محدوده زمانی اندک، برخی افراد و جریانات معلوم الحالی که همواره و در همه ادوار، جز به منافع شخصی فکر نمی کنند، با مطرح نمودن مواردی سعی در انحراف اذهان و فریب مردم دارند.

این اندک افراد مغرض، که قبلا با تایید آسفالت مورد استفاده شهرداری توسط کارشناسان زبده و آزمایشگاه های مربوطه تیرشان به سنگ خورده بود، اینبار با طرح وضعیت پارک های شهر که در واقع ارثیه شهرداران گذشته به شهردار کنونی است، بهانه بنی اسراییلی دیگری را برای کاستن از انگیزه شهردار پیدا کرده اند که در پاسخ به این افراد کج اندیش باید گفت وقتی که شهردار محترم به همه خواسته های مردم با روی گشاده پاسخ مثبت می دهد و لحظه ای از تلاش برای آبادانی جیرفت درنگ نمی کند، بی شک این نیاز شهر را نیز دیده و در اولویت بندی فعالیت خود قرار داده است. از سوی دیگر اولویت اصلی شهر در حال حاضر طبق خواسته شهروندان و کارشناسان امور شهری، آسفالت خیابانها است که با برنامه ریزی مناسب و سرعت باورنکردنی زیر نظر کارشناسان در حال انجام است.

 

لذا بنابر آنچه از شواهد مشخص است ذکر چند مورد ضروری به نظر می رسد:

اولا شهردار در جهت رفاه و بهره مندی شهروندان تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت.

ثانیا شهردار جیرفت کارها را بر اساس برنامه های مشخص و اولویت بندی بر اساس نیاز های شهر انجام می دهد و نوبت به ساماندهی پارک ها و فضاهای سبز شهری نیز خواهد رسید.

ثالثا، شهردار حسین زاده حساسیت و دقت ویژه روی بیت المال و اموال عمومی دارد، لذا وی برای جلوگیری از هدر رفت بیت المال بر اساس برنامه های کارشناسی شده پیش خواهد رفت.

رابعا شهروندان جیرفتی با رضایتی که از عملکرد شهردار حسین زاده دارند، به وی اعتماد کرده و می دانند جز برای توسعه و پیشرفت شهر کاری نخواهد کرد.

خامسا تخریب های این معدود افراد هیچ گونه تاثیری بر عملکرد شهردار و سرعت توسعه شهر نخواهد گذاشت و مجموعه شهرداری، هدفمند و با تکیه بر رضایت خدا و مردم پیش خواهد رفت.
بنابراین می طلبد به جای غرض ورزی، سهم خواهی و سنگ اندازی؛ با همدلی و دادن پیشنهادات و نظرات سازنده در ساختن جیرفت سهیم باشیم.
جیرفت نیوز