. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 31586 تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 | 14:11 ب.ظ

اولین شماره مجله “روان آگاهی” منتشر شد

به گزارش کنارصندل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این خبر افزود: نشریه اختصاصی روان آگاهی با مدیر مسئولی سمیه اقتدارنژاد از این پس با نوع انتشار مجله ای در زمینه علوم انسانی و روانشناسی و دوره انتشار فصلنامه ای با گستره توزیع استان کرمان منتشر خواهد شد. حسین اسحاقی اظهار داشت: […]

به گزارش کنارصندل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این خبر افزود: نشریه اختصاصی روان آگاهی با مدیر مسئولی سمیه اقتدارنژاد از این پس با نوع انتشار مجله ای در زمینه علوم انسانی و روانشناسی و دوره انتشار فصلنامه ای با گستره توزیع استان کرمان منتشر خواهد شد.

حسین اسحاقی اظهار داشت: مجله روان آگاهی به صورت تخصصی در رابطه با مسائل روان شناسی و آسیب های اجتماعی فعالیت خواهد نمود.

وی با اشاره به نقش اطلاع رسانی در کاهش آسیب های اجتماعی بیان داشت: بسیاری از معضلات اجتماعی و جرائم را می توان با کمک رسانه ها کاهش داد.

مدیر مسئول فصلنامه روان آگاهی اظهار داشت: از یک سو با توجه به لزوم آموزش و اطلاع رسانی در رابطه با آسیب های اجتماعی در جنوب استان و از سوی دیگر با توجه به اینکه هیچ رسانه ای در جنوب استان به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت نداشت، پس از مشورت با کارشناسان امر، تصمیم بر این شد نشریه روان آگاهی با رویکرد سلامت روان و آسیب های اجتماعی فعالیت نماید.

سمیه اقتدارنژاد با بیان اینکه اولین شماره مجله روان آگاهی در ۶٠ صفحه چاپ شده است افزود: در هر شماره این نشریه تخصصی، با استفاده از دانش نخبگان به یکی از آسیب های اجتماعی در جنوب استان خواهیم پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: در شماره اخیر فصلنامه روان آگاهی با محتوی آموزشی به آسیب اجتماعی طلاق پرداخته شده است.

وی یادآور شد: در تولید محتوی و چاپ مجله اختصاصی روان آگاهی اساتیدی نظیر دکتر حسین چاری، دکتر رئیسی و دکتر حاتمی نظارت دارند و نخبگان و متخصصان جنوبی در حوزه سلامت روان نیز طرح ریزی هیئت تحریریه را عهده دار هستند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفت =