. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 31618 تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 | 11:44 ق.ظ

توجه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مطبوعات جنوب کرمان ستودنی است

به گزارش کنارصندل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در دیدار روز گذشته با دکتر سلطانی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن معرفی ظرفیت و پتانسیل رسانه ای جنوب کرمان، اظهار داشت: افزایش کیفیت مطبوعات جنوب کرمان از برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است. حسین اسحاقی با اشاره […]

به گزارش کنارصندل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در دیدار روز گذشته با دکتر سلطانی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن معرفی ظرفیت و پتانسیل رسانه ای جنوب کرمان، اظهار داشت: افزایش کیفیت مطبوعات جنوب کرمان از برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است.

حسین اسحاقی با اشاره به توجه معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مطبوعات جنوب کرمان بیان داشت: در این جلسه تصمیم بر این شد که یارانه مطبوعات جنوب کرمان به شکل سه دوازدهم پرداخت شود.
وی افزود: در جلسه امروز توافق شد که از این پس مطبوعات جنوب کرمان در پرداخت یارانه به عنوان منطقه محروم لحاظ گردد.
وی با اشاره به ظرفیت رسانه ای جنوب کرمان گفت: در جلسه امروز بر صدور مجوزهای جدید رسانه ای در جنوب استان در اولین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز توافق شد.

 

مدیرکل با اشاره به لزوم برگزاری جشنواره مطبوعات در جنوب استان کرمان، تصریح کرد: برگزاری جشنواره مطبوعات منطقه ای با حضور مطبوعات استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان نیز از جمله موارد توافق شده در جلسه امروز می باشند که در سال جاری عملی خواهد شد.

وی ایجاد تعادل رسانه ای و اعمال ماده ۱۶ قانون مطبوعات در رابطه با مطبوعات جنوب کرمان را از دیگر موارد توافق شده در این جلسه خواند و گفت: در سال جاری مطبوعات جنوب کرمان جایگاه و شان واقعی خود را پیدا خواهند کرد.

اسحاقی بیان داشت: جدا سازی سامانه مطبوعاتی جنوب، تقویت خانه مطبوعات جنوب کرمان و دعوت از معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جنوب کرمان برای اجرای برنامه ی مطبوعاتی و فاخر در جنوب استان، نیز از جمله موارد توافق شده می باشند.
وی با تاکید بر لزوم آموزش مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان خاطر نشان کرد: در این جلسه گذر از آموزش های سنتی و اعمال آموزش های مدرن و پیشرفته مورد نیاز رسانا ها نظیر موبایل نویسی، اینفوگرافی و… نیز مورد توافق قرار گرفت.
حسین اسحاقی، از نگاه رو به رشد معاون مطبوعاتی وزیر به مطبوعات و رسانه های جنوب تشکر کرد و گفت: توجه دکتر سلطانی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مطبوعات جنوب کرمان ستودنی است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =