. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 31634 تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397 | 20:44 ب.ظ

امینی روش با بازنشستگی غیرمنتظره به پارکینگ هدایت شد

به گزارش کنارصندل، احمد امینی روش فرماندار ۵۸ ساله اهل دشت کوچ جیرفت، ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۹۲ با حکم اسماعیل نجار، استاندار وقت کرمان بعنوان سرپرست فرمانداری جیرفت معرفی شد و این در حالی بود که گمانه زنی ها برای تصدی این پست، نام های بزرگی را به یدک می کشید ولی با حمایت […]

به گزارش کنارصندل، احمد امینی روش فرماندار ۵۸ ساله اهل دشت کوچ جیرفت، ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۹۲ با حکم اسماعیل نجار، استاندار وقت کرمان بعنوان سرپرست فرمانداری جیرفت معرفی شد و این در حالی بود که گمانه زنی ها برای تصدی این پست، نام های بزرگی را به یدک می کشید ولی با حمایت های بزرگان اصلاحات و نماینده مجلس وقت جیرفت حکم امینی روش صادر و امینی روش خود را وام دار حامیان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا می دانست.
به قلم هادی شفیعی سردبیر نشریه مهتاب شرق
فرماندار جیرفت درآیین معارفه خود از خانه نشین نشدن مدیران گفت که این مساله ریشه در تجربه شخصی خود در آخرین پست حکومتی به عنوان فرماندار عنبرآباد طی سال ۸۲ تا پایان دولت اصلاحات بر می گردد.

از رکوردهای بی سابقه امینی روش که می توان در کتاب گینس ثبت کرد عدم برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه بود چرا که امینی روش با سیاست کاری خود طی دوران مدیریتی حتی یک نشست اختصاصی با اصحاب رسانه برگزار نکرد
امینی روش در زمینه ارتباط با رسانه های جنوب کرمان نمره قبولی را کسب کرد چرا که طی دوران مدیریتی خود علی رغم تفکرات اصلاح طلبی با نشریات اصولگرای منطقه به خوبی کنار آمد و این مساله یکی از نقاط قوت این فرماندار ۵۸ ساله بود.
یکی از تجربیات تلخ امینی روش طی پنج سال مدیریت فرمانداری جیرفت اختلاف با امام جمعه وقت این شهرستان بود که این اختلاف برای مردم جیرفت گران تمام شد و بعنوان تجربه ای تلخ در کارنامه امینی روش هک شد.

فرماندار ۵۸ ساله جیرفت نمره قبولی در برگزاری انتخابات های این شهرستان از اصلاح طلبان و وامداران سیاسی خود دریافت نکرد و در این زمینه امینی روش کارنامه خود را در دست چپ گرفت.
امینی روش با سیاست خاص خود سیاسیون اصولگرا و اصلاح طلب را نزدیک خود نگه داشت تا جایی که یکی از برزگان اصلاح طلب گفت من در مقابل امینی روش درس پس می دهم و باید چند واحد سیاست پیش ایشان بگذرانم.
فرماندار جیرفت در زمان تصدی این پست مدارج عالی تحصیلات را طی کرد و موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه پیام نور شد و اخذ این مدرک نقطه قوتی در اینده کاری امینی روش بود.

امینی روش با اخذ این مدرک دنبال تمدید کردن ادامه همکاری خود با مجموعه وزرات کشور بود که در این بازی شطرنج، سیاسیون مخالف وی با انالیز بازی طی یک حرکت غیرمنتظره امینی روش را با بازنشستگی زودتر از موعد کیش و مات کردند.
در حالی که شفیعی خبر انتصابش به فرمانداری جیرفت را تایید کرده، احمد امینی روش در گفت‌و‌گو با «کاغذ وطن» نسبت به این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد.

 

او گفت که من تا ساعت سه روز دوشنبه در محل کارم در فرمانداری بودم و خبری نبود.
وی با اشاره به مطرح شدن افرادی چون شریفی، فرخی و شفیعی به عنوان جانشین او، اظهار کرد: تا این ساعت هیچ خبری به من مبنی بر انتصاب فرماندار داده نشده است.
او با اشاره به اینکه من به‌زودی بازنشسته می شوم و هردم از این باغ بری می‌رسد اضافه کرد: این اخبار و شایعات موجود همه از دوروبر آقای نماینده هستند و ایشان بیشتر خبر دارند چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.
هادی شفیعی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نه =