یادداشت مهندس حمید طاهری در رابطه با حضور شفیعی به عنوان فرماندار جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

مهندس حمید طاهری رئیس اسبق بنیادمسکن جیرفت در رابطه با خبر معرفی علی شفیعی به عنوان فرماندار جیرفت نوشت:

 

بنام خدا

ای که از حسن و جوانی مست و خواب آلوده ای

گاه گاه از حال بیداران شبها یاد کن

ناله را هرچند میخواهم که پنهان برکشم

سینه میگوید که من تنگ آمدم فریاد کن

 

چند روزیست در فضاهای مجازی مطالبی را شاهدیم که بصورت سازمان یافته از سوی جریانهای تشنه قدرت و با هدف سو استفاده از احساسات پاک مردم خونگرم جیرفت طراحی و منتشر میشوند در خصوص احتمال فرماندار شدن جناب مهندس علی شفیعی (صرف نظر از صحت و سقم آن)، با عنایت به اینکه در سال ۱۳۸۲ و پس از زلزله فاجعه بار شهر بم اینجانب در سمت مدیر بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت بعنوان قسمتی از پشتیبانی ستاد بازسازی شهر بم ماه ها در خدمت جناب آقای شفیعی بوده و از نزدیک توان مدیریتی، برنامه ریزی و درک صحیح ایشان از شرایط را مشاهده نمودم لازم دیدم نکاتی را در این خصوص محضر شریف مردم عزیز جیرفت، همفکران گرامی و همه دلسوزان واقعی شهرستان جیرفت کهن بعرض برسانم:

 

۱- مدیریت و همفکری جناب شفیعی در امر بازسازی شهر بم و مدیریت بحران در آن زمان برای همگان ثابت نمود که وی نیرویی ارزشی، کار آمد و خلاق میباشد به طوری که در بازدید سرزده مقام معظم رهبری، حضرت آقا از مدیریت وضعیت شهر بحران زده بم اعلام رضایت نمودند.

۲- جناب آقای شفیعی فرزند شهید و از خانواده ای میباشد که در راه انقلاب و کشور هزینه داده و همواره رهرو راه پدر شهید خود بوده و میباشد که این مهم را در مسوولیتهای خطیری که بر عهده ایشان در طی سالیان گذشته نهاده شده به خوبی نشان داده است.

۳- افراد قلیلی که با هدف سواستفاده از احساسات مردم و رسیدن به اهدافشان پیامهایی را منتشر نموده اند، نه تنها دلسوز شهرستان جیرفت نبوده بلکه به طور مستقیم در امور داخلی وزارت کشور دخالت مینمایند که خلاف اخلاق انقلابی و تنها به ضرر شهرستان میباشد و این رفتار فرا قانونی در طی سالهای گذشته همواره عامل عقب افتادگی جیرفت بوده است.

۴- اگر جناب آقای شفیعی غیرجیرفتی میباشد آیا فرزندان برومندی از جیرفت را نمیبینید که در استانهای دیگر و در خود تهران مسوولیتهای کلیدی را عهده دارند؟ آیا در آن استانها و تهران بایستی آنها را بخاطر جیرفتی بودن و بومی نبودن از مسوولیت برکنار نمایند؟

۵- همانطور که در ادوار مختلف شاهد بوده ایم هر معارفه ای را تودیعیست و تودیع جز لاینفک معارفه است و دوست عزیزم جناب آقای امینی روش هم از این قاعده مستثنی نبوده و الا این مسوولیت به ایشان نیز نمیرسید.

و در پایان از همه دلسوزان واقعی شهرستان جیرفت با کمال تواضع تقاضا دارم با حفظ وحدت و پرهیز از هر نوع منطقه گرایی در هر مقیاسی، نقشه های بدخواهان این شهرستان و تشنگان قدرت را نقش بر آب نمایند.

 

با تقدیم احترام فراوان، حمید طاهری