مسلم مروجی فرد سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت جنوب کرمان شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، صبح امروز طی مراسمی مسلم مروجی به سرپرستی سازمان صنعت و معدن و تجارت جنوب کرمان منصوب شد.

 

این مراسم با حضور مسؤل هماهنگی استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرمانداران هفت شهرستان جنوبی و مسئولان ادارات و مردم در سالن شهید مداحی پور شهرستان جیرفت برگزار شد.

 

در این مراسم از زحمات مهدی حسینی نژاد سرپرست سابق این سازمان تشکر و قدردانی شد و مسلم مروجی به عنوان سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت جنوب کرمان معرفی شد.

 

احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در مراسم تودیع و معارفه سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت جنوب کرمان گفت:صنعت، معدن و تجارت سه رکن اصلی برای رشد جنوب کرمان است و همه باید به رئیس سازمان صمت در راستای تحقق اهداف آن کمک کنیم و گذشتن از خدمات نظام جفا به خون شهداست.

 

همچنین، دکتر موفق، مسؤل هماهنگی استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت دراین مراسم گفت: راه اندازی پایانه صادراتی اهمیت بسیار زیادی برای جنوب دارد و از مسلم مروجی فرد می‌خواهیم بطور جدی پیگیر این موضوع باشند.