. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 31774 تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 | 09:43 ق.ظ

دکتر مکارم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

هدفم از حضور در جنوب کرمان خدمت به مردم است

به گزارش کنارصندل، صبح امروز سه شنبه هشتم خردادماه ۹۷ دکتر اصغر مکارم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در بدو ورود به این شهر با ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.   دکتر مکارم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در گلزار شهدا گفت: حضور در گلزار شهدا یک حرکت […]

به گزارش کنارصندل، صبح امروز سه شنبه هشتم خردادماه ۹۷ دکتر اصغر مکارم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در بدو ورود به این شهر با ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.

 

دکتر مکارم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در گلزار شهدا گفت: حضور در گلزار شهدا یک حرکت اعتقادی است و امروز در این مکان مقدس با شهدا برای خدمت به مردم منطقه جنوب کرمان عهد می بندم.

 

وی با بیان اینکه رزمنده جنگ و عضوی از خانواده شهدا هستم،اظهار داشت: امروز با شهدا عهد می بندیم که در مسیر ارزش های انقلاب حرکت کنیم.

 

دکتر مکارم تصریح کرد: بنده با مردم جنوب کرمان غریبه نیستم و خوشحالم خداوند توفیق داد تا در جمع شما مردم خون گرم این منطقه باشم.

 

وی به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: با گذشت چندین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ولی هنوز بعضی مناطق جنوب کرمان از محرومیت رنج می برند لذا از بین بردن محرومیت ها در دستور ویژه کار بخش سلامت است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بیان کرد: با روحیه تعامل و فارغ از مسائل سیاسی با یک یا علی (ع) برای خدمت به مردم تلاش می کنیم و از فرصت حضور خود در جمع مرزم جنوب کرمان خوشحالم.

وی در ادامه با حضور در گلزار شهدای گمنام و قرائت زیارت عاشورا به دیدار امام جمعه محترم جیرفت حضرت حجت الاسلام سعادت فر رفت.

 

دکتر مکارم در پایان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت رسما فعالیت خود را بعنوان متولی حوزه پزشکی جنوب کرمان شروع کرد.

 

تصاویر : محمدرضا براهام

نظرات بینندگان:

  1. نماینده خانواده شهداء شهرستان بم گفت:

    سلام و خسته نباشید و عرض قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان زحمتکش ضمن تشکر از حضور گرم و صمیمی و فعال مدیر و همکاران نشریه کنار صندل در مراسم گلباران قبور شهداء و دیدار امام جمعه محترم و فرماندار محترم و زحمتکش و همراهی کردن جناب آقای دکتر مکارم تا محل کار ایشان . جمع کثیری از خانواده محترم شهداء و ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس شهرستان بم و جیرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 3 =