. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 31845 تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 | 11:36 ق.ظ

اولین جلسه شورای مدیران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با حضور دکتر مکارم برگزار شد

  به گزارش کنارصندل، صبح امروز شنبه ۱۲ خرداد ماه، نخستین جلسه شورای مدیران دانشگاه با حضور دکتر مکارم سرپرست دانشگاه تشکیل شد.   دکتر مکارم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توفیق طاعت و بندگی در ماه مبارک رمضان برای همه مومنان روزه دار به […]

 

به گزارش کنارصندل، صبح امروز شنبه ۱۲ خرداد ماه، نخستین جلسه شورای مدیران دانشگاه با حضور دکتر مکارم سرپرست دانشگاه تشکیل شد.

 

دکتر مکارم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توفیق طاعت و بندگی در ماه مبارک رمضان برای همه مومنان روزه دار به ویژه همکاران مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و همچنین قدردانی از تلاشهای دکتر قاسمزاده رئیس سابق دانشگاه اظهار داشت: باید تحولی در بحث بهداشت و درمان منطقه ایجاد شود این مهم با عزم همگانی همکاران مبتنی بر اعتقادات و عشق به خدمت، وجود روحیه هم افزایی، وجود اتوماسیون فکری و استفاده از سیستم بارش افکار میسر میشود.

دکتر مکارم با اشاره بر اهمیت مستند سازی عملکرد و فعالیتها و تعیین برنامه عملیاتی برای واحدهای مختلف بر ارسال به موقع آمار و اطلاعات و ثبت در سامانه هاای مربوطه تاکید کرد.

وی ضمن دعوت همکاران به پرهیز از ورود به مسائل سیاسی و قومیت گرایی در کار دانشگاه بر ضرورت همدلی و پذیرش یکدیگر در سیستم اداری دانشگاه تاکید کرد.

دکتر مکارم با بیان اینکه دانشگاه محل کار نخبگان است و انتظار این است که خروجی کار مطلوب باشد تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سالجاری که سال حمایت از کالای ایرانی است، باید تا حد امکان از کالای ایرانی حمایت و استفاده کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: حمایت از کالای ایرانی شعار نیست بلکه راهکار و رهنمود است که باید عملی شود

مکارم با بیان اینکه صیانت از منابع وظیفه ما است با توجه به کمبود اعتبارات باید در هزینه ها بسیار دقت کنیم، خاطرنشان کرد: ستاد تحول سلامت دانشگاه باید فعال شود و در تمام زیرمجموعه های دانشگاه تشکیل گردد این ستاد در واقع ستاد مدیریت منابع است البته ضمن صرفه جویی به اصول طرح و خدمت نباید صدمه وارد شود.

وی افزود: باید ضمن شتاب دادن به فعالیتهای و ایجاد زیرساختها منطبق بر قانون و مقررات عمل نمائیم و تجربه و دانش باید در همه واحدهای تابعه دانشگاه منتقل شود

در پایان وی بر مدیریت جهادی با عزمی راسخ که بتوان در موقعیت فعلی موفیقت حاصل شود تاکید کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =