. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 31904 تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 | 14:48 ب.ظ

یادداشت خبرنگار جیرفتی:

مردان نظم و امنیت، نفستان گرم که نفس عاملان شهادت شهید سنجری را گرفتید

در پی شهادت سروان فردین سنجری علی سعیدی خبرنگار صداوسیما در جیرفت نوشت :   خبر درگیری نیروهای انتظامی جیرفت اوایل بامداد امروز زمانی که همه مردم در خواب بودند سریعا در فضاهای مجازی منتشر شد . شوک شهادت و زخمی شدن دو تن از افسران عزیر ، با اخلاق و کارکشته نیروی انتظامی هم […]

در پی شهادت سروان فردین سنجری علی سعیدی خبرنگار صداوسیما در جیرفت نوشت :

 

خبر درگیری نیروهای انتظامی جیرفت اوایل بامداد امروز زمانی که همه مردم در خواب بودند سریعا در فضاهای مجازی منتشر شد . شوک شهادت و زخمی شدن دو تن از افسران عزیر ، با اخلاق و کارکشته نیروی انتظامی هم دومین خبری بود که مردم جیرفت را در غمی اندوه به سر برد . این افسران با اخلاق و مردمی که بسیاری از مردم جیرفت نام نیکی از آنها به یاد دارند در مقابل گوله قاچاقچیان مواد مخدر قرار گرفتند . افسرانی که از سر مسئولیت شناسی در دل شب و در هنگامی که همه در خواب شیرین هستند به دل مخلان نظم وامنیت می زنند تا این نابخردان در نقشه های شوم مالی و آلبودگی جامعه به مواد افیونی موفق نشوند. به راستی شاید در آن دل شب نیروهای وظیفه شناسی چون سروان فردین سنجری و سروان بهزاد پور می توانستند جان خود را به خطر نیندازند و به راحتی از کنار این قاچاقچیان رد شوند . اینان مردان مردی بودند که در شب میدان را بر قاچاقچیان نا امن کردن تا همه ما در آسایش شب تا صبح را به راحتی بخوابیم. اینان مردان بزرگی هستند که در طول ایام سال کمتر در کنار خانواده هاشان هستند و خود را نذر نظم وامنیت این کشور و شهرستان کرده اند . هر لحضه داغی گلوله را در هر ماموریتی احساس می کنند اما با عشق به کار خود ادامه می دهند. مردم جیرفت نجابت و ادب شهید سروان فردین سنجری را خوب به یاد دارند . افسری منظم و متعهد که گامهای استوارش در ماموریتهای نیرو سبب قوت قلب دیگران بود .آری سروان بهزاد پور که لبخندهای دلنشینش زبانزد دوستان و نمکاران بود افسری موفق که دل محرومیت جنوب کرمان تا جیرفت همه جا خوش درخشید و در این ماموریت هم در مقابل خداوند و مردم سربلند بیرون آمد.

 

پس از این حادثه ورود دستگاه های انتظامی و امنیتی به صورت جدی و در سحرگاهان ماه مبارک رمضان برای دستگیری عاملان شهادت و زخمی کردن ماموران نیروی انتظامی جیرفت سبب شد تا با کاری جانانه این قاچاقچیان در کمترین زمان ممکن غافلگیر و دسگیر شوند . مخلان نظم وامنیتی که فکر کردند اینجا بزن و در رو است و با هر حیله ای مسلحانه و جسورانه می توانند خود را فراری دهند..اقدامی به هنگام که با اقتدار نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی پس از شهادت و زخمی شدن دو تن از فرزندان عزیز جیرفت طمع شیرنی را در کام مردم و خانواده این عزیزان نشاند. براستی مردان مرد انتظامی و اطلاعاتی این حافظان نظم وامنیت مظلوم واقعه شده اند و در هر رخدادی جامعه ما از این قشر تقاضای امنیت دارند.حالا که این مردان مرد در این زمان اندک قاچاقچیانی که دو تن از عزیزان ما را شهید و زخمی کردند به جا است تا همه احاد مردم جیرفت با هر روشی که می توانند از حافظان نظم وامنیت تقدیر کنند.

 

دست مریزاد خداقوت به مجموعه شورای تامین شهرستان و خداقوت جانانه به مردان نظم وامنیت در جنوب استان

 

علی سعیدی خبرنگار جیرفتی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + بیست =