. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 31900 تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 | 14:39 ب.ظ

درگیری پلیس جیرفت با سوداگران مرگ، یک شهید تقدیم به امنیت شهرستان کرد

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شامگاه جمعه پلیس جیرفت با سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در این درگیری یک نفر از پرسنل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.   سردار رضا بنی اسدی فر، در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی […]

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شامگاه جمعه پلیس جیرفت با سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در این درگیری یک نفر از پرسنل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

سردار رضا بنی اسدی فر، در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی جیرفت روز گذشته با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر اینکه گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر محموله ای از مواد را از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به عمق کشور دارند، کسب کردند.

 

وی افزود: در همین راستا ، پلیس در ساعات پایانی روز جمعه ۱۸ خرداد ماه ضمن شناسایی مسیر های احتمالی عبور سوداگران مرگ، خودروی قاچاقچیان را در ورودی شهر جیرفت تحت تعقیب قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در این عملیات، پلیس به منظور متوقف کردن خودروی تحت تعقیب، با صادر کردن دستور ایست به راننده خودرو ی مورد نظر، با سرنشینان مسلح خودروی سواری درگیر شد.

 

وی اظهار داشت: در این درگیری مسلحانه ، سوداگران مرگ با شلیک تیر به سمت ماموران انتظامی، استوار فردین سنجری را به درجه رفیع شهادت رساندند و با مجروح کردن یک زن و با به جا گذاشتن خودروی حامل مواد مخدر و سرقت یکدستگاه خودروی عبوری، از صحنه درگیری متواری شدند.

سردار بنی اسدی فر گفت:  در این درگیری و بازرسی از خودروی توقیف شده، بیش از نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی در ادامه بیان کرد: عاملان اصلی شهادت و زخمی شدن ماموران انتظامی جیرفت صبح امروز دستگیر شدند.

سردار بنی اسدی فر افزود: عاملین اصلی به شهادت رسیدن مامور نیروی انتظامی جیرفت ظرف کمتر از چند ساعت پس از وقوع حادثه دستگیر شدند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =