. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 32068 تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1397 | 20:19 ب.ظ

پایان ماراتن نفس کنکور سراسری ٩٧ در جیرفت

به گزارش کنارصندل، ماراتن نفس گیر آزمون سراسری ۹۷ در شهرستان جیرفت با برگزاری آزمون گروهای آزمایشی علوم تجربی و زبان های خارجه در صبح و بعد از ظهر امروز جمعه در دانشگاه جیرفت پایان یافت.   دکتر سعید برخوری نماینده تام الاختیار در برگزاری آزمون سراسری ۹۷ شهرستان جیرفت دکتر سعید برخوری گفت: در […]

به گزارش کنارصندل، ماراتن نفس گیر آزمون سراسری ۹۷ در شهرستان جیرفت با برگزاری آزمون گروهای آزمایشی علوم تجربی و زبان های خارجه در صبح و بعد از ظهر امروز جمعه در دانشگاه جیرفت پایان یافت.

 

دکتر سعید برخوری نماینده تام الاختیار در برگزاری آزمون سراسری ۹۷ شهرستان جیرفت دکتر سعید برخوری گفت: در این آزمون چهار هزار و ۶۵۰ داوطلب مرد و زن در شهرستان جیرفت به رقابت پرداختند.

 

دکتر  برخوری افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون سراسری سال ۹۷ در روزهای پنج شنبه، هفتم و جمعه هشتم تیرماه ۹۷ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار شد.

 

نماینده تام الاختیار در برگزاری آزمون سراسری ۹۷ شهرستان جیرفت گفت: بیش از ۴۳۰ نفر در برگزاری آزمون سراسری شرکت دارند و همه پیش بینی ها و امکانات لازم برای برگزاری این آزمون مهیا شده است.

 

دکتر برخوری با بیان این مطلب که آزمون سراسری ۹۷ در شهرستان جیرفت در بیش از٢٩حوزه امتحانی برگزار شد تصریح کرد: حدود ٣٠٠ داوطلب در همه حوزه های برگزاری آزمون سراسری غایب بودند.

 

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور ضمن قدر دانی از حساسیت همه دستگاه های اجرای شهرستان جیرفت برای برگزاری آزمون سراسری شال٩٧ افزود: از همه دستگاه های اجرایی بویژه فرمانداری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره اطلاعات،  شهرداری، اورژانس ۱۱۵، مخابرات و اداره برق شهرستان که دانشگاه جیرفت را در برگزاری این آزمون همیاری کردند تشکر می نمایم.

 

دانشگاه جیرفت برگزار کننده آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور در جنوب کرمان است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 5 =