مسؤلی که در شهرستان پست دارد چرا در شهر سکونت ندارد؟


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: یکی از راه هایی که سبب تقویت و تثبیت ایمان می شود و سیر قلبی به سوی معبود را سرعت می بخشد، ذکر است.

 

ایشان تقرب و رسیدن به خدا را مهم‌ترین دغدغه یک مومن برشمرد و افزود: طبق آیه ای از قرآن کریم، نتیجه ی اعراض وفراموشی یاد خدا، سختی در زندگی و معیشت که همان حرص و طمع و بیماریهای روحی و درونی است می باشد و بر عکس آن به تعبیر قرآن، کسی که به یاد خدا باشد، دل آرامی خواهد داشت.

 

ایشان با اشاره به پیام رضایت بخش رهبر معظم انقلاب از تلاش ملی پوشان در جام جهانی ابراز داشت: تشکر رهبر معظم انقلاب از ملی پوشان فوتبال کشورمان حاوی این پیام بود که آنچه برای مردم و رهبری یک کشور اهمیت دارد، مشاهده تلاش و کوشش و غیرت ورزیدن و پیگیری و برنامه ‏ریزی برای رسیدن به موفقیت است ولو آنکه در پایان به نتیجه دلخواه هم نائل نشویم.

 

وی با بیان اینکه نفس تلاش جانانه ی جوانان تیم ملی برای افتخارآفرینی و شاد کردن قلوب مردم یک ارزش و امری ستودنی است افزود: مردم از اینکه ببینند مسوولان و مدیران نظام برای رفع مشکلات و سامان‏دهی امور به صورت مداوم در حال تلاش و کوشش و برنامه ‏ریزی هستند، لبخند رضایت برلبان آن‏ها خواهد نشست و کمبودها و مشکلات احتمالی را با رضایت کامل تحمل خواهند کرد.

 

امام جمعه موقت عنبرآباد در ادامه ابراز داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، هیچ مشکل لاینحلّی در کشور وجود ندارد به شرط آنکه مدیرانی جهادی در صحنه حضور یابند و مردم هم به میدان بیایند لذا حضرت امام(ره) همواره زمزمه می نمود که “یأس از جنود شیطان است، امید از جنود خداست”.

 

وی افزود: مشکلات و مطالبات مردم در حوزه های مختلف از سوی مسولین امر باید به رسمیت شناخته شود و هیچ فرد مسئولی نمی تواند مشکلات فعلی جامعه در حوزه هایی نظیر افزایش قیمت ارز، خودرو، مسکن، رکود، بهداشت و درمان و مشکلات زیست محیطی را منکر شود.

 

وی راه حل مشکلات مردم را مشارکت همه قوا و نهادهای کشور دانست و افزود: دولت به عنوان رئیس قوه مجریه نمی تواند به تنهایی بار این مسوولیت سنگین را بر دوش بکشد. از این رو است که رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات، فرمان تشکیل قرارگاه عالی اقتصادی که متشکل از قوای سه گانه کشور است را صادر فرمودند.

 

فضیلتی نیا عنوان کرد: یکی از راه های مهار نوسانات و التهاب های اقتصادی، مبارزه قاطع دستگاه قضا با فعالیت های سوداگرانه و اخلال گرانه در اقتصاد کشور است.

 

وی ایجاد امید در بین مردم را وظیفه همگانی دانست و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب، در خطبه‏ هاى نماز عید فطر، خطاب به همه اقشار جامعه، بر مسأله وحدتِ آحاد مردم، وحدت ملّى و وحدت اجتماعى ضرورتا تأکید کردند.

 

ایشان با اشاره به حادثه ۱۱ تیر سال۶۰ و ترور آیت‏ الله صدوقی عنوان کرد: شهید صدوقی از یاران دیرین نهضت اسلامی بود، که مورد حمله انتحاری مزدور منافقین قرار گرفت و ترور امثال شهید دستغیب، شهید مدنی، شهید صدوقی و شهید بهشتی توسط دشمن برای خنثی کردن انقلاب در اوایل نهضت بود که بحمدالله ناکام ماند.

 

فضیلتی نیا، ترور حضرت آیت ‏الله العظمی خامنه ‏ای در ۶ تیر سال ۶۰، شلیک دو موشک به سوی هواپیمای مسافربری در ۱۲ تیر ۶۷ و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر ۶۰ و شهادت آیت‏ اللّه‏ بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را از نمونه اقدامات ننگین آمریکایی ها در حق مردم ایران بر شمرد و گفت: درست عکس خواسته دشمن مبنی بر سقوط نظام، ملت ایران متحدتر شد و انقلاب در مسیر واقعی و صحیح خود قرار گرفت.

 

حجت الاسلام فضیلتی نیا با انتقاد از عدم سکونت و شرکت در نماز جمعه برخی مسئولین شهرستان گفت: بارها گفته ایم و این باید بصورت مطالبه عمومی در آید که مسولی که در این شهرستان پست دارد چرا در شهر سکونت ندارد؟

 

وی افزود: مسولی که در شهر سکونت دارد با کمی و کاستی های شهر آشنایی پیدا می کند و او نیز مثل دیگر مردم از محرومیت ها به یک اندازه بهره می برد.