. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 32090 تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1397 | 19:47 ب.ظ

تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد برگزار شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل، صبح امروز شنبه ۱۶تیرماه ۹۷ با حضور مسؤولان قضائی استان، از زحمات محمد محقق تجلیل و ابوذر داوریان به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان عنبرآباد معرفی شد.   در ابتدای این مراسم، یوسف سبحانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد ضمن خیرمقدم به مهمانان از زحمات محمد محقق تشکر و برای داوریان […]

به گزارش کنارصندل، صبح امروز شنبه ۱۶تیرماه ۹۷ با حضور مسؤولان قضائی استان، از زحمات محمد محقق تجلیل و ابوذر داوریان به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

 

در ابتدای این مراسم، یوسف سبحانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد ضمن خیرمقدم به مهمانان از زحمات محمد محقق تشکر و برای داوریان رئیس جدید دادگستری این شهرستان آرزوی موفقیت کرد و گفت: قضات شهرستان عنبرآباد از بهترین قضات هستند که با همه توان در حال خدمت به مردم هستند.

حجت الاسلام سالاری امام جمعه محترم عنبرآباد در این مراسم گفت: متاسفانه آمار طلاق بالاست و باید فکری برای فرزندان طلاق در نظر گرفته شود

 

یحیی کمالی پور نایب رئیس کمیسیون قضایی و نماینده مجلس گفت: دستگاه قضایی پناهگاه ستمدیدگان است.

وی افزود: از آقای محقق، اخلاق حسنه و قضاوت سالم در ذهن ها به یادگار مانده است

نادر ملایی فرماندار عنبرآباد در مراسم گفت: وضعیت امنیتی شهرستان عنبرآباد بسیار خوب است و آماده سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و این حاصل اتحاد همه مسؤولان شهرستان است.

 

یدالله موحد رئیس کل دادکستری استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه دادگستری عنبرآباد در تحقق عدالت و امنیت سرآمد بود و برای ایجاد این امنیت پایدار همه کمک کردند تا دادگستری عنبرآباد عملکرد خوبی داشته باشد ، اظهار کرد: به تناسب دانش باید قضات با تجربه در سطح استان داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: در تمام حوزه‌های قضایی در سطح استان در بحث نیروی انسانی نیروهای با تجربه عادلانه تقسیم شده است و دیگر در این مورد در استان کرمان مشکل نداریم.

 

موحد افزود: خدمت از حیث ارزش‌گذاری متفاوت است و امنیت و عدالت دو واژه هستند که خدمات ارزنده به بشر کرده است و جامعه می‌تواند با عدالت پیش برود و قوام آن امنیت و عدالت است که ستون فقرات جامعه است و داری جایگاه بالایی است.

 

وی خاطرنشان کرد: عدالت است که به جامعه بشری رونق می‌بخشد و نتیجه کار دستگاه قضا در زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد و این در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز آمده است.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مظلومان بدانند که دستگاه قضایی مال مردم است و در اختیار مردم است و مدیران ارشد قضایی استان باید کنار مردم و دردمند مردم باشند.

 

موحد ادامه داد: دستگاه قضا در کنار سایر قوه‌ها قرار دارد و باید دست در دست همه از مشکلات عبور کنیم چراکه مسؤولان هر کجا از مردم دور شوند دشمن ورود می‌کند پس با مردم باشیم.

تصاویر: اسما انصاری

نظرات بینندگان:

  1. یارعلی محقق گفت:

    حجتی پور باید بالای سکو بود بهرحال معاون پهلودار خودش!!
    نادر ملایی را فرستاد بالای سکو تا عرض اندامی کند! کنار دکتر کمالی پور
    حجتی پور بزرگ اصلاحات عنبرآباد است و هیچ گروه و جریان دیگری نمی‌تواند او کنار بگذارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =