مسؤلان اجازه ندهند دلالان در حوزه بسته بندی، حمل ونقل، سردخانه و خرید خرما نفوذ پیدا کنند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، حجت‌الاسلام و المسلمین سعادت فر امام جمعه جیرفت در خطبه های نماز جمعه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: اگر ما راه را برای مذاکره با امریکایی ها و وسوسه ی آنها در بخش های مختلف باز کنیم نه فقط زمینه ساز نفوذ آشکار و پنهان آن شده ایم بلکه پیشرفت مورد نظر کشور هیچ وقت محقق نخواهد شد و عقب ماندگی قطعی خواهد بود.

 

اخیراً رئیس جمهور جنایت کار آمریکا مذاکره بدون قید و شرط را به ایران داد اگر چه این پیشنهاد به سرعت بدون قید و شرط بدودنش از بین رفت و از طریق اطرافیانش زیر سوال رفت.

 

در مقابل این پیشنهاد رئیس جمهور امریکا چند خط فکری مشاهده می کنیم:

 

مواضعی که در مقابل ترامپ به صراحت در اوج عقلانیت و مجاهدانه و شجاعانه و همراه با بصیرت توسط افرادی چون سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی بیان شد و مورد تایید دفتر مقام معظم رهبری هم قرار گرفت.

 

حرفهای که حرف همه دل مردم انقلابی بود و دل همه شاد شد و لذت بردن از این که فرزندان انقلابی اسلام این گونه مواضعی در مقابل دشمنان دارند.

 

در مقابل یک عده ای هستند با وجود اینکه معتقد بودند ترامپ دیوانه و روانی است و تجربه پاره کردن برجام را هم دیده بودن اما از این پیشنهاد ترامپ غش کردن و ترامپ را عاقل معرفی می کنند. اینها یا جاهل یا مغرض هستند.

 

حدود ۲۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نامه به رئیس جمهور می نویسند و از ایشان می خواهند که از اظهارات قهرمانانه مقامات کشوری و لشکری و نظامی جلوگیری کند.چرا؟ می گویند باید در مملکت یک صدایی بشود و نباید هزینه برای جامعه ایجاد بشود.

 

این کسانی که این حرفها را می زنند اگر منظورشان حاج قاسم است، اگر منظورشان مواضع محکم نیروهای انقلابی در مقابل امریکا است، اینها به فرمایش قرآن همان شجره ملعونه هستند. اینها همان جریان نفاقند که دارند در جامعه دو صدایی ایجاد می کنند و برای مملکت هزینه درست می کنند.

 

الان با این تحریم های امریکایی ها ملت با یک تعصب جدی تر و قوی تر در مقابل امریکا ایستاده است و همواره در مقابل امریکا شعار مرگ بر امریکا را سر داده است.

 

اینها کسانی هستند که منافعی در امریکا و در غرب دارند لذا با ایجاد دو صدایی در مملکت می خواهند به خیال خام خودشان زمینه مذاکرات را فراهم بکنند.

 

متاسفانه می بیند فلان اقایی که سالها برای انقلاب زحمت کشیده است می گوید صریحا جواب نه به امریکا ندهید بروید آن را در شورای امنیت ملی بررسی بکنید. اینجا ولایت مداری مشخص می شود.

 

برخی جرات نمی کنند در مقابل امریکا به صراحت موضع گیری بکنند، یا می گویند ما همان تجربه ای که ۳۰ سال پیش کردیم بیاییم همان جام زهر را دوباره تجربه بکنیم و امنیت را در جامعه برقرار بکنیم. اینها کسانی هستند که با ولایت و مردم و جریان انقلاب سازگاری ندارند.

 

برخی دنبال چه رخدادی هستند که باور کنند در جامعه جنگ اقتصادی است، وقتی ما مشاهده می کنیم ظرف چند روز چند دلال نرخ دلار را به ده هزارتومان می رسانند آیا اینجا اقدامی قاطع از سوی دولت نمی طلبد؟ آیا اقدام قاطع از سوی قوه قضائیه نمی طلبد؟

 

چرا هر وقت تلویزیون را باز می کنیم، می گویند ما برای فلان کس تشکیل پرونده دادیم و در حال بررسی و رسیدگی است، آخر چه مدت و تا کی؟

 

آیا درحال جنگ هم برای یک نیروی نفوذی پرونده شش ماهه و یک ساله تشکیل می دهند؟ اینها خلاف موقعیت جنگی و تعلل در مقابل دشمن است.

 

متاسفانه برخی افراد وقتی می بینند دلسوازن مملکت بواسطه برخی مصالح صحبت نمی کنند، جسورانه رویشان بالا می رود و با لبخند می گویند فلان مشکل بخاطر کفران برجام است!

 

این مشکلات بخاطر کفران برجام نیست، مشکلات امروز بخش از آن به علت کفران ولایت پذیری شما هاست، آن زمان که ولی فقیه فرمودند: من به برجام خوش بین نیستم اما شما رفتید قدم زدید و گفتید ما خوش بینیم. حالا امروز به جای عذر خواهی و همراهی با مردم می گویید این بخاطر کفران نعمت برجام است!

 

بعضی از نمایندگان مجلس یا بصیرت ندارند یا نفوذی دشمن هستند ، یا افراد ساده لوح، آمده اند می گویند مسؤل وضع امروز کسانی هستند که کاری کردند برجام اجرا نشود و رفتند موشک به هوا کردند!

 

به این فراد سست عنصر و ضعیف بنیه باید بگوییم اولا بیاید به عوض اعتماد به غرب، ایمان و اعتماد به غیب پیدا بکنید.

 

دشمنان ما اعتراف کردند که ایران با بهترین و کاملترین وجه برجام را اجرا کرده است اما اینها می گویند ما انجام ندادیم!

 

بین موشک فرستادن به هوا و برجام چه ناسازگاری وجود دارد؟ مگر آقایون توافق کرده بودند که صنایع موشکی هم متوقف بشود؟

 

تنها راه حفظ عزت، مقاومت در مقابل دشمن است، جنگ نظامی هشت سال دفاع مقدس دو خاصیت داشت اول اینکه ما ابر قدرت نظامی شدیم، دوم اینکه نظام را از منافقین تصفیه کردیم.

 

این جنگ اقتصادی هم ما را ابر قدرت اقتصادی خواهد کرد و هم نفوذی های دشمن را در داخل تصفیه خواهد کرد.

 

کسانی که خسته شدند و دل به آمریکا داده اند توجه کنند ، دولت مصدق ، نیروی نظامی نداشت، انرژی هسته ای هم نداشت با حماس هم ارتباط نداشت فقط گفت نفت مال خودمان است حق مان است می خواهیم خودمان مدیریت کنیم، امریکایی ها سرنگونش کردند. امریکا دشمن آزادی و استقلال کشورها هستند بحث بر سر موشکی و هسته ای نیست.

 

نفوذی ها و لیبرال صفت ها بدانند همان گونه که جوان های ما در هشت سال دفاع مقدس ایستادند و ایران ما به یک ابر قدرت نظامی تبدیل شد، به فضل الهی مردم ایران و جوانان ما در این جنگ اقتصادی آنچنان درس عبرتی به آنان خواهند داد که همه دنیا به خودشان در سنوات آتی به خودشان اجازه ندهند در مورد

جنگ اقتصادی با ایران فکر هم بکنند.

 

از نمایندگان محترم که طرح سوال از رئیس جمهور داشتند تشکر می کنیم که مشکلات مردم را درک کردند و سوال کردند هرچند از استان ما فقط یکی دو نفر بودند. توضیحات را باید شنید اگر قانع کننده بود باید پذیرفت.

 

از کسانی هم که امضا نکردند تشکر می کنیم، از این جهت نیامدند مثل گذشته برخی از آنها امضا بکنند و بترسند و یا مصلحت اندیشی بکنند و امضای خود را پس بگیرند.

 

از سازمان جهاد کشاورزی می خواهیم به صورت جدی برنامه ریزی داشته باشند متاسفانه آن برنامه ریزی جهت عزم راسخی که درجهاد کشاورزی باید باشد کمتر به چشم می خورد.

ما معمولا برای هر محصولی بحرانی داریم الان هم فصل خرما است، بیایید مدیریت بکنید و اجازه ندهید دلالان در حوزه بسته بندی حمل ونقل و سردخانه و خرید نفوذ پیدا بکنند و خدایی ناکرده باغ داران خرمای ما هم دچار مشکل شوند.