. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 32356 تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1397 | 10:58 ق.ظ

فرمانده سپاه شهرستان قلعه گنج:

عاقبت بخیری همه ما در پیروی از کلام و فرمایشات رهبری است

به گزارش کنارصندل، پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) محله ی چیل اباد قلعه گنج با مساعدت وهمکاری روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قلعه گنج و پاسدار غلامرضا دیناربر فرمانده پایگاه و بسیجیان پایگاه جلسه ی نشست روشنگری و بصیرت افزایی را در محل مسجد محله ی چیل اباد باحضور اقشار مختلف مردم و […]

به گزارش کنارصندل، پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) محله ی چیل اباد قلعه گنج با مساعدت وهمکاری روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قلعه گنج و پاسدار غلامرضا دیناربر فرمانده پایگاه و بسیجیان پایگاه جلسه ی نشست روشنگری و بصیرت افزایی را در محل مسجد محله ی چیل اباد باحضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان پایگاه برگزار نمود.

 

سرگرد پاسدار محسن نسب امیری فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج سپاه قلعه گنج سخنران نشست روشنگری وبصیرتی پایگاه محله ی چیل اباد ضمن عرض تسلیت شهادت پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت امام محمد باقر ع به حاضرین و شرکت کنندگان بیان داشت؛ بسیاری از مشکلات داخلی امروز کشور به علت بی کفایتی برخی از مسئولان است.

 

سرگرد نسب امیری افزود؛ بعضی در داخل کشور هستند و روحیه ی نفاق دارند سر سفره ی اسرائیل و امریکا و مریم رجوی ها نشسته اند و مطابق امیال انها عمل می کنند بعضی از مسئولین در دولت های قبلی اینگونه عمل کردند و ببینید امروز کجا هستند؟وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم امروز کجاست؟مگر الان نیست در شبکه های ماهواره ای بیگانه علیه قران و دین و اهل بیت صحبت می کند.

فرمانده بسیج ناحیه ی سپاه قلعه گنج در جمع مردم و بسیجیان محله ی چیل اباد افزود: بعضی ها فقط بخاطر اینکه خودشان را موجه جلوه دهند به ظاهر از نام و شخصیت رهبری سخن می گویند اما عملکرد انها اینگونه نیست و خلاف حرف هایشان است.

 

وی افزود: برخی در کشور حرف و صحبت استیضاح ریاست محترم جمهور کشورمان را مطرح کردند اما مقام معظم رهبری این صحبت را رد کردند و بیان داشتند؛اینکار اشتباه است و آب ریختن در اسیاب دشمن است دولت کار خود را انجام می دهد.

 

پاسدار نسب امیری گفت: آن چیزی که باید سرلوحه ی کار خود قرار دهیم و در هر جریان فکری اصلاح طلب یا اصولگرا قرار داریم “خدمت به مردم” هست و در عین حال هم باید مواظب جریان نفوذ ونفاق نیز در کشور باشیم.

 

وی گفت: هنر انقلاب اینست که وقتی احساس بشود دشمن ریشه ی انقلاب را هدف قرار داده همه ی مردم و همه ی گروه ها واحد و متحد می شوند و در مقابل دشمن می ایستند.یکی از عواملی که فتنه ی بزرگ سال ۸۸ را جمع کرد کلام نافذ رهبری بود و سعی کنیم دنبال رو حرف و کلام رهبری باشیم اگر می خواهیم عاقبت بخیر باشیم باید پیرو رهبری و ولایت فقیه باشیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سه =