. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 32912 تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397 | 14:36 ب.ظ

خروش ضد استکباری مردم بخش اسماعیلی جیرفت در یوم‌الله ۱۳ آبان / تصاویر

به گزارش کنارصندل،، از صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در روز ملی استکبارستیزی آحاد مختلف مردم بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت به میدان آمدند و انزجار و تنفر خود را از استکبار و سیاست‌های خصمانه آنها در جهان فریاد زدند.   شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اعم از دانشجو و دانش‌آموز، کارمند، پیر و جوان و […]

به گزارش کنارصندل،، از صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در روز ملی استکبارستیزی آحاد مختلف مردم بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت به میدان آمدند و انزجار و تنفر خود را از استکبار و سیاست‌های خصمانه آنها در جهان فریاد زدند.

 

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اعم از دانشجو و دانش‌آموز، کارمند، پیر و جوان و زن و کودک و … با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیسم» و … به مستکبران اعلام کردند، هیچ هراسی از تهدیدهای آنها به دل راه نمی‌دهند و تا جان در بدن دارند گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

 

 

مبارزه با استکبار، جهانی شده است

حجت‌الاسلام محمدحسین نوزایی امام جمعه بخش اسماعیلی در مراسم ۱۳ ‌آبان ماه بیان داشت: روز دانش‌آموز به همه آموخت که می‌توان روبه‌روی استکبار ایستاد و حقوق از دست رفته خود را از چنگال استکبار بیرون کشید.

 

وی عنوان کرد: مهمترین ویژگی انقلابی بودن، ولایت‌پذیری است که در وصیتنامه شهدا به چشم می‌خورد، استکبار‌ستیزی از ویژگی‌های انقلابیون است.

 

نوزایی با اشاره به مذاکرات اخیر آمریکا گفت: امروز آمریکا تهدید نظامی را کنار گذاشته و با فشار اقتصادی وارد شده است و با تبلیغات گسترده و جنگ روانی قصد دارد بین امت و ولایت فاصله بیندازند.

 

امام جمعه بخش اسماعیلی با اشاره به سخنان مقامات آمریکا بیان داشت: ایران اسلامی ۴۰ سالگی خود را با قدرت ادامه می‌دهند و آمریکا در طول این سال‌ها کامل شکست خورده است و به فصل خداوند در ادامه نیز شکست می‌خورد.

 

نوزایی با اشاره به اینکه امروز مبارزه با استکبار، جهانی شده است، آمریکا رو به افول است و دیگر در بین کشورهای جهان هیچگونه محبوبیتی ندارد، امروز شاهدیم که این کشور استکباری در تحریم‌های نفتی علیه جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.

گزارش از: فاطمه اسکندری نسب خبرنگار کنارصندل

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + دو =