. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 33050 تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | 14:14 ب.ظ

برنامه های دهه وقف در شهرستان جیرفت تشریح شد

به گزارش کنارصندل، مهدی محمدی ریاست اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت به مناسب هفته وقف در گفتگو با کنارصندل گفت: برنامه های هفته وقف در شهرستان جیرفت در دفتر امام جمعه ستاد وقف با حضور روسای ادارات شهرستان تشکیل شد و برنامه های جامعی در این هفته در شهرستان جیرفت اجرا می شود. وی […]

به گزارش کنارصندل، مهدی محمدی ریاست اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت به مناسب هفته وقف در گفتگو با کنارصندل گفت: برنامه های هفته وقف در شهرستان جیرفت در دفتر امام جمعه ستاد وقف با حضور روسای ادارات شهرستان تشکیل شد و برنامه های جامعی در این هفته در شهرستان جیرفت اجرا می شود.

وی گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت ایستگاه سلامت در مصلی شهرستان جیرفت برگزار می گردد.

محمدی افزود: امسال برنامه تجلیل از نفرات برتر چهل و یکمین مسابقات قران کریم در هفته وقف از برنامه های این هفته در سطح شهرستان می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهدا بر گردن همه حق دارند که با هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جیرفت قصد داریم با تعدادی از خانواده های شهدای دیدار کنیم .

محمدی بیان داشت: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی همایش وقف با حضور روحانیون و طلاب حوزه علمیه همایش وقف و حوزه علمیه برگزار می گردد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت تشریح کرد: برنامه های جامعی در روز جمعه در مصلی نماز جمعه شهرستان جیرفت از جمله توزیع بروشور در بین نمازگزاران داریم.

محمدی گفت: در ادامه برنامه ها دیدار با نماینده ولی فقیه و نماینده عالی دولت در شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی بیان داشت: از سال نود تا کنون در طرح تعلیم حافظان قرآن بیش از شش هزار نفر در این طرح در جیرفت شرکت کردند که تاکنون ۲۵۰۰ گواهینامه حفظ اعم از حفظ کل و جز این افراد دریافت کرده اند.

محمدی خاطر نشان کرد: تعداد چهارصد مسجد در شهرستان جیرفت و عنبرآباد ساماندهی شده و ثبت سامانه شده است و به تعداد دو هزار دویست نفر در شهرستان حکم هیات امنا صادر شده است.

رییس اداره اوقاف شهرستان جیرفت افزود: برنامه های فرهنگی خوبی از جمله طرح آرامش بهاری و نشاط معنوی و ضیافت افطاری در شهرستان جیرفت برگزار گردید.

محمدی در ادامه بیان داشت: این اداره به تعداد سی نفر مربی به استان و قم اعزام نموده است که در آینده بتوانیم کار فرهنگی را با قدرت بیشتر ادامه بدهیم.
رئیس اداره اوقاف جیرفت از سنددار کردن اوقاف و بقاع متبرکه شهرستان جیرفت خبر داد که تعداد آنها چهل و پنج عدد می باشد که سه عدد از این وقف ها درآمدزا می باشند.

وی گفت: در امسال تعداد هفت سند تک برگی برای موقوفات شهرستان جیرفت صادر شده است.


 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =