. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 33095 تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آبان 1397 | 09:05 ق.ظ

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جیرفت و بیمه ایران جنوب کرمان امضا شد

به گزارش کنارصندل، رئیس دانشگاه جیرفت گفت: در راستای رسالت گسترش تعاملات علمی¬اجرایی دانشگاه جیرفت با دستگاه های اجرایی منطقه، تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه و بیمه ایران جنوب کرمان به امضا رسید   دکتر شاپور کوهستانی در نشست امضای تفاهم نامه همکاری با بیمه ایران که با حضور مدیر و همکاران بیمه ایران […]

به گزارش کنارصندل، رئیس دانشگاه جیرفت گفت: در راستای رسالت گسترش تعاملات علمی¬اجرایی دانشگاه جیرفت با دستگاه های اجرایی منطقه، تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه و بیمه ایران جنوب کرمان به امضا رسید

 

دکتر شاپور کوهستانی در نشست امضای تفاهم نامه همکاری با بیمه ایران که با حضور مدیر و همکاران بیمه ایران جنوب کرمان برگزار شد، افزود: دانشگاه جیرفت همکاری با دستگاه های اجرایی برای توسعه منطقه را از رسالت های اصلی خود می داند.

 

وی با بیان این مطلب که یکی از مهمترین اهداف سند راهبردی دانشگاه جیرفت تاثیر گذاری همه جانبه این دانشگاه بر منطقه است خاطرنشان کرد: ماموریت دانشگاه ها تنها آموزشی و یا پژوهشی نیست بلکه آموزش و پژوهش باید تاثیرات مثبتی بر توسعه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی داشته باشد.

 

دکتر کوهستانی با اشاره به نیاز امروز منطقه به کار علمی دانش بنیان تصریح کرد: جنوب کرمان در مسیر توسعه پایدار خود نیازمند کار علمی محققان دانشگاهی در کنار همت عملی مدیران اجرایی است.

 

رییس دانشگاه جیرفت بیان کرد: این دانشگاه با ظرفیت علمی بیش از ۱۱۰ عضو هیات علمی رسالت خود در این مسیر را با همکاری مراکز علمی دانشگاهی داخلی و خارجی و دستگاه های اجرایی منطقه شروع کرده است و امیدواریم امروز در سالروز تاسیس بیمه ایران بتوانیم با امضای این تفاهمنامه کارهای علمی مشترکی برای مدیریت و کاهش سوانح و حوادث و حفظ سرمایه های انسانی و مادی در منطقه انجام دهیم.

 

دکتر کوهستانی با بیان این نکته که امروز عملکرد بیمه ایران جنوب کرمان از نظر مردم مثبت است، گفت: جذب نخبگان دانشگاهی توسط بیمه را به عنوان یک تصمیم برد= برد برای بیمه و نخبگان دانست.

 

در ادامه این نشست مدیر بیمه ایران جنوب کرمان گفت: پیامدهای فردی، اجتماعی و اقتصادی سوانح و حوادث همواره یکی از نگرانی های همکاران بیمه در منطقه است، لذا علی رغم اینکه گام برداشتن در حوزه سیاست گذاری در بیمه ایران با اتکاء بر تحقیق و پژوهش، در این سطح مسبوق به سابقه نیست، اما تلخ کامی سوانح و حوادث از سویی و همراهی دانشگاه جیرفت از سوی دیگر ما را بر آن داشت که امروز برای مطالعه علمی و مدیریت این مساله در دانشگاه جیرفت حاضر شویم.

 

دکتر حمید نعمتی افزود: امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه جیرفت برای بیمه ایران در منطقه یک گام مثبت به سوی تحول کار اجرایی در منطقه است و امید آن داریم با همکاری دانشگاه جیرفت در این راستا کارهای خوبی انجام شود.

 

وی تصریح کرد: بیمه ایران در سطح کلان فعالیت های علمی و پژوهشی مثبتی را انجام داده است اما هر منطقه شرایط خاص خود را دارد و در راستای مدیریت و کاهش آسیب ها امیدوارم با همکاری دانشگاه جیرفت گام های مثبتی برداریم.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =