. سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کد خبر: 33106 تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آبان 1397 | 17:25 ب.ظ

رویکردهای مهمی در کنگره شهدای کرمان بررسی شد/تصاویر

به گزارش کنارصندل امروز نشست برنامه‌ریزی کنگره شهدای استان کرمان با حضور فرماندار، امام جمعه و شهردار جیرفت با حضور رئیس کنگره شهدای استان کرمان در این شهرستان برگزار شد. سعید کاظمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه شهیدان از بهترین سرمایه خود یعنی جان خود گذشتند، گفت: اگر قرار […]

به گزارش کنارصندل امروز نشست برنامه‌ریزی کنگره شهدای استان کرمان با حضور فرماندار، امام جمعه و شهردار جیرفت با حضور رئیس کنگره شهدای استان کرمان در این شهرستان برگزار شد.

سعید کاظمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه شهیدان از بهترین سرمایه خود یعنی جان خود گذشتند، گفت: اگر قرار است ما در راه راست حرکت کنیم باید راه شهیدان را ادامه بدهیم که شهیدان راه را به ما نشان دادند.

وی با بیان اینکه در استان بر اساس سخنان رهبری برنامه‌های کنگره شهدا را بسته‌ایم، بیان داشت: شهدا نمونه بارز تقوا بودند و ما باید آن را الگو قرار بدهیم و هدف کنگره شهیدان و یادواره‌ها نیز همین است.

.

خون شهیدان پای درخت انقلاب ریخته است

حجت‌الاسلام محمدرضا سعادت‌فر امام جمعه جیرفت  در این مراسم گفت: دعوت کننده اصلی ما خود شهدا هستند و اگر ما بخواهیم جامعه در برابر آسیب‌های جامعه بیمه باشد باید انس با شهدا بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه کنگره‌ها و یادواره‌ها می‌توانند شناخت خوبی نسبت به شهدا باشد، بیان کرد: بعضی‌ها نسبت به آینده انقلاب تردید دارند که این ناامیدی نامشروع است و اگر از تحریم‌ها ترس دارند، از اول انقلاب این تحریم‌ها وجود داشت و با انقلاب متولد شدند.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: وقتی تحریم‌ها اتفاق می‌افتد یعنی ما در مسیر ارزش‌ها حرکت می‌کنیم و هر چه ما را تحریم کردند ما پیشرفت کردیم و تمام پیشرفت‌های ما در حوزه‌های مختلف اعم از بهداشت و خدمات به مردم و دفاع و ساخت موشک‌ها به لطف تحریم بوده است.

سعادت‌فر گفت: مردم ما نسبت به  تحریم‌ها آشنا هستند و خون شهیدان پای درخت این انقلاب ریخته است و شهدا حتی امام امت را ندیده بودند پای انقلاب ایستادند و این انقلاب بیمه خون شهیدان است.

گزارش از: فاطمه اسکندری

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پانزده =