. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 33367 تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | 22:19 ب.ظ

دانشگاه جیرفت در محور توسعه دانش بنیان منطقه حرکت می کند

رئیس دانشگاه جیرفت با اشاره به تاثیر گذاری این دانشگاه در منطقه جنوب کرمان گفت: نگاه این دانشگاه برای توسعه همه جانبه یک نگاه دانش بنیان و توجه به همه ظرفیت های منطقه است که نیاز مند همراهی دستگاه های اجرایی است.   به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی و امور بین […]

رئیس دانشگاه جیرفت با اشاره به تاثیر گذاری این دانشگاه در منطقه جنوب کرمان گفت: نگاه این دانشگاه برای توسعه همه جانبه یک نگاه دانش بنیان و توجه به همه ظرفیت های منطقه است که نیاز مند همراهی دستگاه های اجرایی است.

 

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت دکتر شاپور کوهستانی در نشست هیئت رییسه دانشگاه جیرفت با رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان افزود: امروز همه جامعه دریافتند که باید به سمت استفاده بهینه از ظرفیت های موجود حرکت کنیم و در این راه شناخت ظرفیت ها و بهره مندی از آنها باید به صورت علمی و دانش بنیان صورت گیرد.

وی با اشاره به دغدغه های مشترک دانشگاه جیرفت و سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان بیان کرد: دانشگاه جیرفت در راستای حل برخی معضلات و مشکلات بخش کشاورزی منطقه جنوب کرمان آمادگی لازم را برای همکاری با سازمان جهاد کشاورزی دارد و در همین جهت پژوهش های اعضای هیات علمی خود را به این سمت سوق داده است.

دکتر کوهستانی خاطرنشان کرد: اقتصاد کشاورزی کشور به نگرش نو نیاز دارد و لذا باید برای برون رفت از برخی مشکلات نگاه جدیدی به کشاورزی منطقه داشته باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان نیز در این نشست گفت: یکی از اولویت های مهمی که برای آن برنامه ریزی خواهیم کرد برقراری ارتباط مستمر با دانشگاه است.

دکتر سعید برخوری افزود: در راستای ساماندهی بخش کشاورزی منطقه جنوب کرمان سند راهبردی کشاورزی منطقه را تدوین خواهیم کرد که در این راستا از همه بخش ها بویژه دانشگاهیان بهره خواهیم برد.

وی با بیان این مطلب که امروز کار اجرایی بدون پیشینه تحقیقاتی منسوخ شده شده است تصریح کرد: برای حل مشکلات منطقه باید کار های تحقیقاتی فراوانی انجام شود و لذا نیازمند همکاری مرکز تحقیقات و دانشگاه جیرفت در این مسیر هستیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نه =