. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 33405 تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | 22:20 ب.ظ

‍ توسط سپاه از یک سالن ورزشی در شهرستان قلعه گنج بهره برداری شد

  به گزارش کنارصندل،  سرگرد پاسدار محسن نسب امیری در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت : با توجه به اینکه بسیج نگاه ویژه ای به ورزش و قشر جوانان دارد این سالن بمنطور استفاده جوانان تجهیز و راه اندازی شد.   وی گفت : نسل جوان جزو سرمایه های اصلی یک شهرستان هستند […]

 

به گزارش کنارصندل،  سرگرد پاسدار محسن نسب امیری در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت : با توجه به اینکه بسیج نگاه ویژه ای به ورزش و قشر جوانان دارد این سالن بمنطور استفاده جوانان تجهیز و راه اندازی شد.

 

وی گفت : نسل جوان جزو سرمایه های اصلی یک شهرستان هستند و سپاه نیز هرگونه اقدام لازمی را برای پیشرفت و بهبود فعالیت های ورزشی و برای استفاده جوانان انجام خواهد داد.

 

نسب امیری بیان داشت : رویکرد بسیج فرهنگی ورزشی می باشد و با استفاده و ایجاد فضای های مناسب ورزشی برای جوانان می توان بسیاری از استعدادهای ورزشی شهرستان را شناخت و به شکوفایی رساند.

 

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته بسیج بیان داشت : در هفته بسیج بیش از ۲۹ عنوان برنامه در دست اجرا داریم که از جمله مهمترین این برنامه ها برنامه های میتوان به فضا سازی سطح شهر همزمان با هفته بسیج، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، خدمات پزشکی و ویزیت رایگان در نماز جمعه توسط این ناحیه ، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و … اشاره کرد.

 

وی در پایان با اشاره به ساخت و آماده سازی مسکن محرومان از سوی سپاه این شهرستان برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: شروع بکار ساخت تعداد ۳۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهرستان با همکاری کمیته امداد و سپاه شهرستان را میتوان از جمله برنامه‌های مهم این هفته نام برد.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سیزده =