. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 33408 تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آبان 1397 | 14:07 ب.ظ

نشست هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت با رئیس داگستری و دادستان شهرستان عنبرآباد پیرامون مدیریت آسیبهای اجتماعی برگزار شد

. به گزارش کنارصندل، دکتر شاپور کوهستانی در نشست هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت با رئیس داگستری و دادستان شهرستان عنبرآباد افزود: امروز کشور در یک جنگ اقتصادی تمام عیار با دشمن حضور لذا وظیفه همه مسئولان تلاش همه جانبه برای رفع مشکلات مردم و امید آفرینی در جامعه است. دکتر کوهستانی با بیان این مطلب […]

.

به گزارش کنارصندل، دکتر شاپور کوهستانی در نشست هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت با رئیس داگستری و دادستان شهرستان عنبرآباد افزود: امروز کشور در یک جنگ اقتصادی تمام عیار با دشمن حضور لذا وظیفه همه مسئولان تلاش همه جانبه برای رفع مشکلات مردم و امید آفرینی در جامعه است.

دکتر کوهستانی با بیان این مطلب که دانشگاه جیرفت به دنبال کار پژوهشی در راستای حل معضلات و مشکلات جامعه به ویژه در منطقه جنوب کرمان است خاطرنشان کرد: دانشگاه جیرفت این آمادگی را دارد که در راستای انجام فعالیت¬های آموزشی و پژوهشی باهمکاری نماید.

رییس دانشگاه جیرفت گفت: برای پیشگیری و مدیریت آسیب های اجتماعی که امروزه خانواده ها با آن مواجه هستند می توان کار های خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: امروز برای حل مشکلات و معضلات جامعه باید به دنبال ریشه یابی آن ها بود و تنها به حل مقطعی برخی معضلات اکتفا نکرد، لذا پژوهش های کاربردی لازمه اقدامات پایدار در حل این مشکلات می باشد.

در ادامه این نشست رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد گفت: عوامل زیادی برشیوع جرم در جامعه تاثیر دارند، با شناخت علمی این عوامل، در سدد مدیریت و رفع آنها باشیم.

ابوذر داوریان افزود: امروز برای حل مشکلات باید به دنبال راه حل علمی و کارشناسی آن باشیم و نباید بدون کار کارشناسی شده اقدام کرد.

وی تصریح کرد: در همین راستا دانشگاه جیرفت به عنوان متولی آموزش و پژوهش در منطقه جنوب کرمان می تواند ما را در این امر مهم کمک کند.

دادستان شهرستان عنبرآباد هم در این نشست گفت: دانشگاه جیرفت در راستای نیاز منطقه حرکت کرده است و امید آن داریم در آینده با تلاش این دانشگاه و همکاری دستگاه های اجرایی فعالیت های تاثیر گذار علمیدر منطقه انجام شود.

سبحانی با بیان این مطلب که نگاه مجموعه دانشگاه جیرفت برای تعامل با دستگاه های اجرایی ستودنی است افزود: برای برقراری ارتباط و کارهای پژوهشی مشترک با دانشگاه جیرفت آمادگی لازم را داریم.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی کشور برای هر منطقه برنامه های اجرایی و فعالیت های پژوهشی را ابلاغ کرده است لذا ما آمادگی داریم با برنامه ریزی و تعیین اولویت های فالیت های پژوهشی از نخبه های دانشگاهی در این امر استفاده کنیم.

سبحانی بیان کرد: امیدواریم با امضای تفاهم نامه همکاری با دنشگاه جیرفت بتوانیم زمینه فعالیت های پژوهشی ثمر بخش و همچنین برگزاری همایش های علمی در این راستا را فراهم کنیم.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =