. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 33415 تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آبان 1397 | 22:30 ب.ظ

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت خبر داد:

اراضی یک میلیارد ریالی جیرفت رفع تصرف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت گفت: ۴۵۰۰۰ مترمربع از ارضی ملی جیرفت به ارزش یک میلیارد ریال خلع ید شد به گزارش کنارصندل، دکتر حمزه احمدی اظهار داشت: در راستای حفاظت و حراست از حقوق بیت المال ۴۵۰۰۰ مترمربع از ارضی ملی دهستان اسفندقه شهرستان جیرفت که توسط افرادی سودجو مورد تصرف […]

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت گفت: ۴۵۰۰۰ مترمربع از ارضی ملی جیرفت به ارزش یک میلیارد ریال خلع ید شد

به گزارش کنارصندل، دکتر حمزه احمدی اظهار داشت: در راستای حفاظت و حراست از حقوق بیت المال ۴۵۰۰۰ مترمربع از ارضی ملی دهستان اسفندقه شهرستان جیرفت که توسط افرادی سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید متصرفین خارج گردید.

 

وی با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین خواری و تخریب منابع طبیعی ادامه داد: هرگونه زمین خواری براساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس محکوم می شود.

 

دکتر احمدی گفت: زندگی تمام مردم وابسته به منابع طبیعی بوده که ثروتی گرانبها و امانتی عظیم برای نسل‌های آینده است و برای صیانت از این امانت باید تلاش بیشتری کرد تا بتوانیم، آن را به آیندگان تحویل دهیم.

وی تصریح کرد: اجرای حکم رفع تصرف این اراضی با پیگیری نیروهای حقوقی و هماهنگی و دستور مقام قضایی توسط پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان جیرفت و یگان حفاظت اداره کل صورت گرفته است.

 

رئیس اداره منابع طبیعی جیرفت اذعان داشت: شماره تماس۱۵۰۴ ستاد خبری اداره‌ کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان همواره آماده دریافت گزارش‌ها و اخبار مردمی در زمینه آتش سوزی عرصه‌های منابع طبیعی،تخریب و تصرف اراضی ملی و … شهرستان است تا در اسرع وقت با متجاوزان قاطعانه برخورد کند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 9 =