یادواره حنجره های سرخ حسینی در شهرستان جیرفت برگزار شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، شب گذشته یادواره شهدای مداح شهرستان جیرفت با حضور حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه جیرفت، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت، فرماندار منوجان، معاونین فرمانداری جیرفت، اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان جیرفت در حسینیه روضه الرقیه (س) شهرک فجر جیرفت برگزار شد.

 

حجت السلام دکتر سید علی حسینی در این مراسم گفت: پیامبر اسلام در حدیثی فرموده است اگر کسی خداوند محبت اهلبیت (ع) را نصیب او کند شک نکند در بهشت است زیرا در دوستی با اهل بیت بیست ویژگی وجود دارد که ده تای آن در دنیا و اخرت می باشد که به برخی از آنان اشاره کرد.

حسینی در ادامه گفت: محب اهلبیت (ع) اهل تقوا است و مشتاق بندگی خدا می باشد و قبل از مرگ موفق به توبه می شود و اهل نماز شب است.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه به بیان برخی ویژگی های اهل بیت در اخرت پرداخت و افزود: محب اهلبیت در دنیا و اخرت مورد توجه خداوند متعال قرار دارد.

وی گفت: متقین در مسیر خداوند حرکت می کند و اهل دنیا نیست و محبین اهلبیت اهل سخاوتمندی است
حسین مشایخی رئیس شورای هیأت های مذهبی شهرستان جیرفت در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: چنین یادواره ای در شهرستان جیرفت به لطف خداوند استارت آن خورده است و دوازده مداح در شهرستان جیرفت شناسایی شده است

وی گفت: این یادواره در واقع یک کنگره علمی جهت شناخت مقام محب اهلبیت (ع) می باشد.
مشایخی خاطر نشان کرد: ان شاءالله در نظر داریم کنگره یادواره مداحان جنوب استان کرمان را برگزار کنیم.
به گزارش کنارصندل، در این یادواره مداح کشوری حاج مهدی منصوری به مداحی و نوحه سرایی پرداختند.

گزارش از: فاطمه اسکندری نسب