اولین مدل الگوی اقتصاد مقاومتی از قلعه گنج به شهرستان لنده در استان کهکیلویه و بویراحمد صادر شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به جزارش کنارصندل، مسولان استان کهکیلویه و بویراحمد متشکل از استاندار،معاونین ،مدیران کل و کلیه مسولان اداری شهرستان لنده در این استان جهت بازدید و الگو برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی وارد شهرستان قلعه گنج شدند.

 

در جلسه توجیهی که در سالن کنفرانس ساختمان اداری بنیاد مستضعفان برگزار شد، آقای ناوکی فرماندار قلعه گنج ضمن خوش آمد گویی به میهمانان، طرح های اجرا شده توسط دولت و بنیاد مستضعفان در شهرستان قلعه گنج را تشریح کرد و گفت:امروزه مردم شهرستان قلعه گنج به رغم توانمندی هایی که به فعل تبدیل شده شکر گزار هستند و با همت و تلاش سعی در عمران و آبادانی شهرس تان میکنند.

 

ناوکی از امنیت پایدار در منطقه اشاره کرد و گفت :در سایه این امنیت در شهرستان قلعه گنج نرخ بیکاری تا امروز از ۲۷ درصد به ۷ درصد رسیده است.

در ادامه مدیران تعدادی از ادارات قلعه گنج از خدمات ارائه شده با مشارکت دولت و بنیاد علوی در حوزه کاری و اداری خود توضیحاتی ارائه نمودند.

 

مسعود حیدروند مجری ملی طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه گنج گفت:وقتی برای اولین بار وارد این شهرستان شدیم، سعی کردیم با استفاده از ضرفیت های بومی و محلی و نیازهای مردم و با کمک بهترین مشاورها با همت و پشتکار خود مردم انهارا به توانمندی برسانیم.

حیدر وند با شاره به طرح های اقتصاد مقاومتی که توسط بنیاد مستضعفان کشور و دولت در قلعه گم اجرا شده گفت:این طرح‌ها همگی براساس نیاز مردم توسط خود مردم و سرمایه گذار اجرا شده و خدا رو شکر حضور و استقبال مردم در این زمینه خوب بود.

 

سپس چند نفر از مدیران کل استان کهکیلویه و بویراحمد سولاتی مطرح کردند که آقای حیدروند به این سولات پاسخ داد.

در پایان دکتر احمدی استاندار کهکیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور در قلعه گنج خطاب به مدیران خود گفت :ما جهت برگزاری یک تور سیاحتی به اینجا نیامده ایم بلکه قرار است طرح هایی که در این شهرستان اجرا شده را مو به مو مورد برسی قرار داده و از بهترین طرح های اجرا شده و موفق نمونه برداری کنیم.

استاندار کهکیلویه و بویراحمد ضمن معرفی شهرستان لنده گفت:شهرستان لنده یک منطقه کاملا کوهستانی است که ضرف مدت یکهفته ۲۰۰ میلیمتر بارندگی داشته است.

امیدواریم با رایزنی و الگو برداری از طرح های قلعه گنج ما بتوانیم یک شهرستان آباد دیگری مثل قلعه گنج را در کشور شاهد باشیم.

قرار است چهارشنبه ۷ آذر هیات دولت استان کهکیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از نزدیک با طرح های اقتصاد مقاومتی در قلعه کنج آشنا شوند.

گزارش از: محمد حیدری