۲ مدرسه روستایی در جیرفت افتتاح و کلنگ‌زنی شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان جیرفت و عنبرآباد رئیس آموزش پرورش و سایر مسئولین و اهالی روستا و دانش آموزان مدرسه پنج کلاسه شهید موسی زاده روستای دشتکوچ جیرفت با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

مجید امیرتیموری رئیس آموزش و پروش شهرستان جیرفت در این خصوص گفت: یکی از سیاست های دولت نوسازی و ساخت مدارس می باشد.

وی گفت: این مدرسه در زمینی با متراژ حدود ۱۵۰۰ متر با زیر بنایی حدود ۳۵۰ متر مربع با اعتبار هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان نوسازی مدارس امروز گلنگ زنی شد.

 

وی گفت: از چنین مدارسی مدیران موفقی تربیت می شوند و ثواب آن به خیرین که جهت ساخت مدرسه به نوعی کمک می کنند می رسد.

 

احمد امینی روش فرماندار جیرفت گفت: از همه کسانی که در راستای این قدم خیر قدم بردارند تشکر می کنیم.

وی بیان کرد: در شرایط سختی که دولت از نظر مالی دارد ولی تلاش می کند برق و آب و آموزش را در روستا گسترش دهد تا از کوچ مردم به شهرها بکاهد.

 

امینی روش در ادامه گفت: امیدواریم بتوانیم مشکلات روستا ها را حل کنیم و این روستا شاخص بارز آن این است که پنج شهید و تعدادی جانباز را تقدیم این نظام کرده است.

 

فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه زمین این مدرسه توسط خانواده مرحوم بلوچ به آموزش و پرورش اهدا شده گفت: باید همه ما درس ایثار و گذشت را از چنین خانواده هایی یاد بگیریم.

 

نادر ملایی فرماندار شهرستان عنبرآباد در این مراسم گفت: خوشحالی مردم خوشحالی ما و همه مسولین را در پی دارد و از این که امروز در جمع مردم با صفای این روستا حضور دارم خیلی خوشحال هستم.

به گزارش کنارصندل، صبح امروز همچنین مدرسه علوی حُر دهنو شهسوار شهرستان جیرفت، با زیر بنای ۳۶۰ متر مربع و زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان نوسازی مدارس و با مشارکت بنیاد مستضعفان افتتاح و به بهره برداری رسید.

گزارش از: فاطمه اسکندری نسب

تصاویرافتتاحیه مدرسه علوی حُر دهنو شهسوارشهرستان جیرفت: