. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 33714 تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 | 19:39 ب.ظ

مسئول بسیج کانون هنرمندان شهرستان جیرفت معرفی شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل، ظهر امروز با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت و سایر مسئولان و همرمندان جنوب استان کرمان سعید سالار گنجی به عنوان مسئول کانون هنرمندان شهرستان جیرفت معرفی و از زحمات سید اسماعیل حسینی تقدیر شد. محمد رضا استایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان […]

به گزارش کنارصندل، ظهر امروز با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت و سایر مسئولان و همرمندان جنوب استان کرمان سعید سالار گنجی به عنوان مسئول کانون هنرمندان شهرستان جیرفت معرفی و از زحمات سید اسماعیل حسینی تقدیر شد.

محمد رضا استایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت در این مراسم گفت: یکی از ویژگی های بسیجیان ظلم ستیزی است و یکی از آرمان های امام راحل نیر همین است.
وی گفت: بسیجیان و همه باید به زندگی انبیا و اولیا نگاه کنیم و باید از زندگی این بزرگواران درس بگیریم.

استایی بیان کرد: در طول تاریخ جنگ های زیادی اتفاق افتاده است ولی آن جنگی حق است که زیر نظر مردان الهی باشد و امروز در یمن و سوریه با رهبری رهبر فرزانه شیعیان جهان دفاع این کشورها در مقابل متجاوزان حق است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت در ادامه افزود: در طول چهل ساله انقلاب یک عده از ابتدا با این نظام بودند و در طول این چهل سال خسته شدند و از انقلاب زاویه گرفتند.

وی گفت: ایمان به خدا سرچشمه مقاومت است و بسیجیان در تمام عرصه های این انقلاب مقاوم بودند و هرگز خسته و تسلیم در مقابل دشمنان این نظام نشدند.

وی با اشاره به دفاع مقدس بیان کرد: بسیجیان با دست خالی در مقابل کفر ایستادند ولی ایمان انها به خداوند قوی بود و پیروز شدند.

استایی گفت: امروز عده ای در داخل، چشمشان به غرب است و توکل به خدا ندارند و این را بدانند هرگز به اهدافشان نخواهد رسید.

وی گفت: با این همه هجمه هایی که امروز در بحث تحریم ها بر ملت آمده است بدانند به فضل خداوند در این عرصه نیز دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت بیان کرد: بسیجیان بصیرت دارند و در طول این چهل سال ثابت کردند که دوست و دشمن را می شناسند و هرگز در دام دشمنان گیر نکردند.

وی افزود: هنرمندان نیز با هنر خود از این انقلاب اسلامی دفاع کنند.

ابوذر حسینی نسب مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: راه انقلاب راه روشنی هست و با این همه معضلات که وجود دارد هرگز انقلاب دچار انحراف نشده است.

حسینی بیان کرد: در بسیج هنرمندان باید نسل جوان که پای کار انقلاب هستند در کنار ریش سفیدان این عرصه برای انقلاب قلم بزند.

مسئول بسیج هنرمندان استان در ادامه گفت: رویش در انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر می شود و بچه های دهه هفتاد و هشتاد پای انقلاب هستند.

گزارش از: فاطمه اسکندری نسب

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =