. سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کد خبر: 33854 تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آذر 1397 | 06:56 ق.ظ

همایش تقدیر از مدیران بسیجی شهرستان جیرفت برگزار شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل، صبح روز چهارشنبه ۱۴آذرماه ۹۷ همایش تقدیر از مدیران بسیجی ادارات کل جنوب استان کرمان و ادارات دولتی شهرستان جیرفت به میزبانی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان بر گزار شد .   عباس سعیدی فرمانده پایگاه بسیج امام صادق (ع)اداره کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان گفت […]

به گزارش کنارصندل، صبح روز چهارشنبه ۱۴آذرماه ۹۷ همایش تقدیر از مدیران بسیجی ادارات کل جنوب استان کرمان و ادارات دولتی شهرستان جیرفت به میزبانی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان بر گزار شد .

 

عباس سعیدی فرمانده پایگاه بسیج امام صادق (ع)اداره کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان گفت :در آیینی که به میزبانی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان و پایگاه بسیج این اداره کل و حوزه بسیج اداری شهرستان جیرفت برگزار گردید از تمامی مدیران دستگاههای اجرایی و همچنین تعدادی از مدیران کل ،معاونین و بسیجیان عضو پایگاه های بسیج ادارات با اهدا لوح،تقدیر بعمل آمد

 

در این مراسم مهندس ساردوئی مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان ضمن خوش آمد گویی بخشی از خدماتی را که از ابتدای نظام جمهوری اسلامی توسط بسیج تقدیم مردم و انقلاب نموده اند را بر شمرد و فرهنگ روحیه بسیجی را تنها راه برون رفت از تنگناهای اقتصادی و بحران های اجتماعی خواند.

 

وی در ادامه به تشریح خدمات انجام شده توسط این اداره کل در منطقه جنوب کرمان پرداخت.

 

میثم ابوسعیدی معاون سیاسی فرمانداری بیان داشت :شجره طیبه بسیج یک شاخص جدی برای معرفی انقلاب به جهان است که با ولایت مداری، ایثار و از خودگذشتگی موجب رشد انقلاب شد.

 

در ادامه جناب سرهنگ استایی در خصوص لزوم ترویج فرهنگ روحیه بسیجی و شهادت مطالبی بیان نمود و ضمن تشکر از همکاری مدیران با پایگاههای بسیج از همه مدیران شهر ستان خواست با تمام توان در جهت اهداف نظام جمهوری اسلامی اقدامات موثر و شایسته ای را انجام دهند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =