. سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کد خبر: 33939 تاریخ انتشار : جمعه 16 آذر 1397 | 20:39 ب.ظ

نمایندگان دفتر مرکزی خبرگزاری ایسنا و جهاد دانشگاهی با خانواده خبرنگار شهید عمرانی دیدار کردند

بمناسب سالگرد شهید اسماعیل عمرانی(خبرنگار ایسنا در جنوب کرمان) نمایندگان دفتر مرکزی خبرگزاری ایسنای کشور، معاون جهاد دانشگاهی استان کرمان و مسئول جهاد دانشگاهی جنوب کرمان با خانواده این شهید دیدار کردند. به گزارش کنارصندل و به نبل از ایسنا، در این دیدار ابراهیم عسکری نماینده  خبرگزاری ایسنای کشور ضمن گرامیداشت سالگرد شهید اسماعیل عمرانی(خبرنگار […]

بمناسب سالگرد شهید اسماعیل عمرانی(خبرنگار ایسنا در جنوب کرمان) نمایندگان دفتر مرکزی خبرگزاری ایسنای کشور، معاون جهاد دانشگاهی استان کرمان و مسئول جهاد دانشگاهی جنوب کرمان با خانواده این شهید دیدار کردند.

به گزارش کنارصندل و به نبل از ایسنا، در این دیدار ابراهیم عسکری نماینده  خبرگزاری ایسنای کشور ضمن گرامیداشت سالگرد شهید اسماعیل عمرانی(خبرنگار ایسنا در جنوب کرمان) گفت: دیدار با خانواده شهدا افتخار است و موجب تجدید روحیه برای خدمت می شود.

وی به بازدید جمعی از دانش آموزان از دفتر ایسنای کشور اشاره کرد و گفت: در این بازدید وقتی دانش آموزان از سختی کار خبرگزاری سوال کردند به شهادت شهید عمرانی اشاره کردم لذا این شهید نمادی از خبرگزاری ایسناست.

 

محمد علی ایمانی معاون جهاد دانشگاهی کرمان هم در ادامه این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید عمرانی اظهار داشت: منزلت شهید عمرانی بسیار رفیع است از این رو خانواده این شهید نیازی به مسئولان ندارند.

وی ادامه داد: بی اعتنایی مسئولان نسبت به خانواده شهید عمرانی بیاحترامی به خودشان است.

پدر شهید عمرانی ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان، از کم توجهی مسئولان شهرستان های جیرفت و عنبراباد گلایه کرد و گفت: من نیاز مالی به مسئولان ندارم ولی وقتی روز خبرنگار است داغ دلم دوباره تازه می شود و این در حالیست که هیچ مسئولی تلفنی هم از ما یاد نمی کند.

عضو خانواده شهید عمرانی نیز اظهار کرد: مسئولان در روز خبرنگار با کلمات بازی می کنند و هیچ دیداری با تنها شهید خبرنگار جنوب کرمان ندارند لذا این مساله نشان از عدم حسن نیت مسئولان شهرستان است.

مدیر جهاد دانشگاهی جنوب کرمان هم دراین دیدار ضمن گرامیداشت یاد وخاطر این شهید گفت شهید عمرانی فردی بسیار دلسوز ومهربان بود و کسی بود که اولین تصاویر حادثه دلخراش زلزله بم و زرند را به جهان مخابره کرد.وی همچنین یاداورشد .جهت پاسداشت زحمات شهید عمرانی شهید خبرگزاری دانشجویان ایران پیگیر برگزاری یادواره شهید عمرانی به پاسداشت زحمات این شهید والامقام هستیم : امیدواریم با مساعدت مسئولان محلی و جهاد دانشگاهی این مهم محقق شود.

در ادامه سفر یک روزه نمایندگان ایسنای کشور (ابراهیم عسکری-صادق کرمیان -علی کامیاب )و هیات همراه، این هیات با حضور بر مزار شهید عمرانی با آرمان های این شهید بیعت کردند.

خبرنگار:هادی شفیعی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 8 =